beantwoord

Controleren einddatum contract

• 30 juni 2019
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

Wij hebben afgelopen maand ons contract stop gezet. Ik kan alleen nergens een bevestiging terug vinden.

Waar kan dit gecontroleerd worden?

Mt vriendelijke groet,

AenB
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 juli 2019, 15:04

Hallo @AenB, jammer dat je ons gaat verlaten! Je zou daar inderdaad een bevestiging over moeten ontvangen nadat je de opzegging doorgeeft. Ik zie dat dat op 25 mei ook is gedaan, naar het e-mailadres dat bekend is bij het abonnement. Het zou kunnen dat die in een spam map is gekomen.
Ik heb ook voor je gekeken tot wanneer het abonnement loopt, dat is 9 juli. Op dat moment zal het abonnement gestopt worden. Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @AenB , hoe heb je dat gedaan? Telefonisch, schriftelijk of anderszins?
Je zou hier mits bekend als contact adres minimaal via email een bevestiging van moeten ontvangen.
Reputatie 1
Hij is telefonisch stopgezet.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @AenB, jammer dat je ons gaat verlaten! Je zou daar inderdaad een bevestiging over moeten ontvangen nadat je de opzegging doorgeeft. Ik zie dat dat op 25 mei ook is gedaan, naar het e-mailadres dat bekend is bij het abonnement. Het zou kunnen dat die in een spam map is gekomen.
Ik heb ook voor je gekeken tot wanneer het abonnement loopt, dat is 9 juli. Op dat moment zal het abonnement gestopt worden. Weet je daarmee voldoende?
Reputatie 1
Heel erg bedankt. Het is ook erg jammer om weg te gaan. Maar kpn kan helaas alleen op een rare manier glasvezel aanleggen. Dus dan word het overstappen.
Maar met dit antwoord ben ik weer geholpen!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Als je je bedenkt en toch bij ons terug wilt komen weet je ons te vinden, we helpen je graag. Ook als je andere vragen hebt zijn we er voor je 🙂

Reageer