Contactformulier niet te vinden

• 20 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 488 keer bekeken

Goedenavond,
Ik probeer tervergeefs te zoeken naar het contact formulier van Telfort. Ik heb vanmiddag een Telfort medewerker aan de telefoon gehad en hij vertelde mij 'even een bericht te sturen' naar Telfort. ONMOGELIJK om met Telfort in contact te komen. Ik ga over een week verhuizen naar een adres waarvan huisnummer toevoeging B nog niet in het glasvezel bestand is opgenomen. Meneer van Telfort zei mij vanmiddag dat ik even een bericht moest sturen dat dit adres word toegevoegd aan het Telfort bestand (huidige bewoner heeft xs4all... vraag me af of zij wel te bereiken zijn....) en dus ligt er wel degelijk glasvezel.
Dussssss, Telfort: ik wil graag internet thuis abonnement ik heb al mobiel bij jullie. Jullie moeten even een adres toevoegen aan jullie bestand en met gepaste spoed een internet aansluiting regelen.
Middels mijn email adres kunnen jullie zien wie ik ben??
AUB contact opnemen met mij.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Inderdaad lastig te vinden... :(
Geen link te zien, ik moest de zoekfunctie gebruiken.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact/contactformulier/internet-tv-bellen.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Yvet, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Is het nog gelukt met doorgeven? Zo niet, dan ontvang ik graag je naam, en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.