beantwoord

connectie problmen

• 10 oktober 2015
  • 17 reacties
  • 407 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Heb onregelmatig problemen bij interactieve tv.
het beeld staat dan stil voor een aantal seconden en dan word het beeld zwart en komt snel een tekst in beeld, en daarna is de tv zender weer terug.
Heb nu al een paar keer een monteur gehad van de glasvezel beheerder, deze ging dan de modem vervangen maar het probleem komt naar een tijdje gewoon weer terug. Ik wil nu wel eens dat er een goede oplossing komt

en hoop dan ook dat jullie nu met een goede oplossing gaan komenipv alleen die modem weer vervangen:?
icon

Beste antwoord door Stephen 30 oktober 2015, 18:20

Beste Stezie, ik heb van mijn collega begrepen dat je een nieuwe Amino van ons ontvangt. Ik verneem graag van je of de problemen hiermee zijn opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, wat vervelend dat de problemen met Interactieve TV zich nog steeds voordoen. Een goede oplossing is zeker op zijn plaats. Stuur mij jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stezie, ik heb van mijn collega vernomen dat je een UTP kabel van ons ontvangt om te testen. Laat je even weten als deze het probleem heeft verholpen.
Reputatie 2
Badge
Heb vandaag de nieuwe UTP kabel aangesloten.
Echter zijn hier mee de problemen niet mee verholpen
tot nu toe heb ik al 3x het probleem met verbinding gehad
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, wat jammer dat de problemen nog steeds niet zijn verholpen met de nieuwe UTP kabel. Ik heb mijn collega's hiervan op de hoogte gesteld. Deze zullen zo spoedig mogelijk contact net jou opnemen.
In de tussentijd kun je mij blijven benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stezie, ik heb van mijn collega begrepen dat je een nieuwe Amino van ons ontvangt. Ik verneem graag van je of de problemen hiermee zijn opgelost.
Reputatie 2
Badge
Beste Stephen,

Heb vandaag 2x problemen gehad
1e was om 9:01
2e was om 9:36 en had toen totaal geen diensten
dus geen interactieve tv, telefoon en Internet.

Ik hoop dat jullie hier weer iets mee verder kunnen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, indien je dit probleem weer ervaart dan graag het modem even een paar seconden van het stroom halen. Blijft het probleem aanhouden dan verneem ik het graag van je.
Reputatie 2
Badge
Beste Stephen,

Ik heb vorige week het stroom er af gehad maar de problemen blijven nog steeds
Ik hoop dat er nu verder gekeken word met waar het probleem zit
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, excuses voor de late reactie. Kun je mij nog een update geven wat betreft de problemen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 2
Badge
Ik heb nog steeds problemen met het signaal.
Dit is telkens enkele seconde onder breking bij de zenders in sommige gevallen gebeurden dit ook wel eens drie keer achter elkaar bij iets dat we dan aan het kijken waren.

Is het misschien een idee dat er een nieuwe type modem te plaatsen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stezie, bedankt voor het melden. Ik heb hiervoor en ticket ingeschoten en mijn collega's gaan zich hierover buigen. Binnen 2 werkdagen nemen zij contact met jou op en dan zullen je horen wat er verder gaat gebeuren. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben in de tussentijd dan verneem ik deze graag van je.
Reputatie 2
Badge
Beste Stephan,

Afgelopen donderdag (26/11) hebben ze mij gebeld en mijn medegedeeld dat mijn probleem door werd gezet naar een andere afdeling.
Deze zouden mij binnen 24 uur terug bellen.
Echter ben ik tot op heden nog steeds niet terug gebeld.

Ik hoop dat u mijn weer verder kan helpen waarom dat deze afdeling mijn nog niet gebeld heeft.:(
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stezie, bedankt voor jouw reactie. Het klopt dat er nog geen contact met jou is opgenomen. Mijn collega's van de technische lijn vragen of je het modem nogmaals kunt herstarten. Laat je even weten wanneer je dit hebt gedaan en welk resultaat het heeft opgeleverd? Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Badge
Ten eerste vind ik het vreemd dat als er word gezegd dat ik binnen 24 uur terug word gebeld.
Waarom als iemand iets is vergeten in te vullen en de klant iets laten doen. Niet terug gebeld met sorry ik was nog iets vergeten. Als ik dit hier niet had geplaatst had ik volgens mij wel heel lang kunnen wachten. Ik hoop toch wel dat jullie hier iets mee gaan doen.

Nu heb ik de modem van het stroom afgehaald en vervolgens weer op gedaan.
Kom ik tot stom verbazing net als alle andere keren dat ik dit moest doen. Nog steeds deze zelfde probleem tegen.
Ik hoop dan ook dat deze technische afdeling tot een goede oplossing gaat komen en niet alleen weer een zelfde type modem gaan plaatsen. En dan weg gaan met als commentaar nu is het probleem verholpen.

Want als dit weer niet iets oplevert kan ik alles wat ik tot u toe heb gedaan weer van voor aan gaan doen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, ik kan begrijpen dat je niet blij bent dat je er zelf steeds achteraan moet gaan. Ik hoop je vanaf nu sneller te helpen. Bedankt voor het uitvoeren van de herstart. Ik ontvang graag het MAC adres en het serienummer van je Amino ontvanger. Deze staan op ontvanger vermeld. Je kunt deze gegevens aan mij kenbaar maken in een privébericht. Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge
Ik heb de gegevens in pb verstuurd

tevens een aantal linken geplaatst met dat ik hier mee al bezig was bij XMSnet
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens en de linkjes Stezie. Vermoedelijk waren het serienummer en mac-adres verkeerd opgeslagen. Een update volgt spoedig.