beantwoord

Conifgure non Experia modem

• 21 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb besloten de modem Experia Box V10 van Telfort niet te gebruiken, omdat hiermee geen extra VOIP-accounts kunnen worden geconfigureerd, d.w.z. geen Telfort / KPN, en geen commercieel modem kan worden gekocht. Ik heb geprobeerd de klantenservice van Messenger te vragen mij alle parameters te geven om de DSL en de VOIP te configureren, maar de persoon die heeft geantwoord, lijkt het niet te begrijpen.
In het bijzonder heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig die specifiek zijn voor mijn account.
Waar kan ik ze vinden? Wie moet ik erom vragen?

icon

Beste antwoord door Galdor68 21 oktober 2019, 14:29

Heel eenvoudig, die krijg je nog niet. De gegevens zijn wel te achterhalen, daar zijn wel topics over op het forum.

Bekijk reactie

4 reacties

Heel eenvoudig, die krijg je nog niet. De gegevens zijn wel te achterhalen, daar zijn wel topics over op het forum.

Bedankt Galdor. U zegt dat als ik een commercieel modem gebruik en niet het modem van Telfort, ik geen gebruikersnaam of wachtwoord hoef in te voeren?

Wat ik bedoel is je krijgt de benodigde sip gegevens niet voor voip. Voor internet en tv hoef je niks in voeren, wat wel van belang is zijn vlan instel mogelijkheden.

Deze vind je hier https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/netwerkinstellingen-met-eigen-modem.htm

Heb je al een specifieke modem/router de Fritzbox modellen van AVM hebben een kant en klaar profiel voor Telfort

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Massimo, welkom hier op het Forum. Ik lees dat je graag een eigen modem wil instellen. Ik zie dat Galdor68 hier al op ingehaakt heeft en je van het antwoord heeft voorzien. Hier heb ik zo niets meer aan toe te voegen. Kun je er zo verder mee?

Reageer