beantwoord

Concepts

• 17 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 396 keer bekeken

Hallo,

Ik ben automatisch overgestapt van Concepts naar Telfort, nu wil ik de app telfort online tv
op mijn mobiel gebruiken, maar heb natuurlijk niet de pincode en dergelijke. Hoe moet ik dan te werk gaan om
de app te gebruiken?
icon

Beste antwoord door Kimberley 20 oktober 2014, 13:58

@Kurt Meersman,

Allereerst welkom op het Telfort forum!

Wat @Tuut-Tuut aangeeft klopt, op dit moment is het nog niet mogelijk voor glasvezelgebruikers om tv te kijken op de laptop.
Het is wel mogelijk om de Live TV app te downloaden, meer informatie daarover is terug te vinden op deze pagina.

Kim
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dat gaat voor Glasvezelgebruikers niet werken. Je zal de app Telfort glasvezel moeten gebruiken.
Reputatie 2
Badge +2
De glasvezel tv app is nog niet geschikt voor mobiele telefoons.
Hij werkt wel op een tablet met een scherm van 7 inch of groter.
Badge
@Kurt Meersman,

Wat @Tuut-Tuut aangeeft klopt, op dit moment is het nog niet mogelijk voor glasvezelgebruikers om tv te kijken op de laptop.
Het is wel mogelijk om de Live TV app te downloaden, meer informatie daarover is terug te vinden op deze pagina.

Kim
@Kurt Meersman,

Kim

Ok dank je Kim..