beantwoord

Combivoordeel data voor wat anders film ofzo

Reputatie 1
Ik heb een mobiel LG Q6 waar ik alles mee doe zoals iedereen het met een PC enz doet. Ik heb geen PC enz en gebruik geen internet voor mijn mobiel ik doe alles op Wifi thuis en ook ergens buiten de deur. Ik heb interactieve TV en mijn mobiel en internet met combivoordeel €5 korting en dubbele data die ik geneens wil.
Ik doe er zo 2 fotos bij van mijn dataverbruik en speedtest van mijn Wiffi thuis want had vorige week steeds melding dat ik geen bereik heb en ook niet met data aan. Heb de hele stappenplan van Telfort gedaan maar lukte niet en de TV ging vaak uit en zag je groene cirkels draaien. Glasvezel kan aangesloten worden is dat alleen voor internet of meer functies. Sorry ik ben ook lid van Senior Web om alles nog te leren en ben alleenstaand vrijgezelle vrouw van 53 jaar en geen kinderen. Vraag kan ik al mijn data aub voor extra film krijgen ofzo. Kan internet ook niet minder maken ik weet niet wat ik moet doen? Ik neem al andere voordeel TV+ pakket en weer dubbele data waarom niet iets wat er bij hoort films b.v
Moet ik ook glasvezel nemen of niet? Ik wacht reactie wel af.
Groetjes
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 6 juni 2018, 10:32

Hoi W. Klumpenaar, leuk dat je je vraag op het forum stelt, we helpen je hier graag 🙂. Galdor68 geeft het antwoord op je vraag al. De dubbele data is iets wat standaard is daarbij. Ik vind het jammer om te lezen dat we je hier niet blij mee kunnen maken.
Wanneer je geen mobiele data gebruikt, dan kun je er ook voor kiezen om een abonnement te nemen zonder databundel. Je kunt dan alleen helemaal geen gebruik meer maken van mobiel internet, maar alleen via WiFi. Dat is een keuze of je dat wilt, maar je gebruikt niet heel veel mobiele data. Kun je op dit moment al verlengen? Dan zou dat een optie zijn 🙂.

Bekijk reactie

7 reacties

Via glasvezel kan je alle diensten krijgen die je nu via de andere aansluiting krijgt interactieve tv vaste telefoon en uiteraard de internet verbinding.

Als je niet van mobiele data gebruik maakt heb je een overbodig pakket dan zou je aan alleen een bel bundel genoeg hebben of inderdaad je data naar beneden bijstellen.

De dubbele data is nu een standaard iets dat kan je niet omruilen.

Of je wel of niet via glasvezel internet moet afnemen is afhankelijk van meerdere factoren.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi W. Klumpenaar, leuk dat je je vraag op het forum stelt, we helpen je hier graag 🙂. Galdor68 geeft het antwoord op je vraag al. De dubbele data is iets wat standaard is daarbij. Ik vind het jammer om te lezen dat we je hier niet blij mee kunnen maken.
Wanneer je geen mobiele data gebruikt, dan kun je er ook voor kiezen om een abonnement te nemen zonder databundel. Je kunt dan alleen helemaal geen gebruik meer maken van mobiel internet, maar alleen via WiFi. Dat is een keuze of je dat wilt, maar je gebruikt niet heel veel mobiele data. Kun je op dit moment al verlengen? Dan zou dat een optie zijn 🙂.
Reputatie 8
Zie een maandbedrag van € 27,- voor mobiele telefonie.
Weet niet of het mobiele abonnement met inbegrip van toestel is, en of je nog vast zit aan een contract, maar anders zou je ook een SIM-only abonnement kunnen afsluiten, bij een gebruik wat beter bij je past.

https://www.telfort.nl/sim-only/
Reputatie 1
Hoi ik heb mijn combivoordeel gewijzigd van korting €5 op mijn factuur naar pluspaket gratis. Telfort kreeg ik een sms bericht op 2 juni dat het veranderd wordt na ongeveer 24 uur. Ik heb na twee dagen nog geen pluspaket en T.V aleen maar storing.
Ik ben op mijn Telfort gekeken op mijn abonnement overzicht en staat de verkeerde combivoordeelkorting op opnemen €5 en het zelfde T.V paket. Ik betaal normaal €33,50 en op het overzicht €43,50. Het is nu 7 juni en nog niks veranderd. Wilt U mij aub snel oplossing kunnen geven? BVD
Badge +13
@W Klumpenaar
Jurgen - Telfort schreef:

Edit: we verwachten dat het verkeerd doorgevoerde CombiVoordeel uiterlijk morgen (7 juni) wordt hersteld. Als je dus het Opnemen pakket hebt gekregen, wordt dit aangepast naar het Pluspakket.

De herstelactie is nog steeds onderweg en de dag is niet voorbij. Zou je morgen nog eens kunnen kijken?
Reputatie 1
Hoi ik heb een medewerkster met chat probleem behandeld. Zij heeft het veranderd en geholpen om de TV weer op fabrieksinstellingen en TV ontvanger laten herstarten. Ik moet jullie nu een compliment geven voor de goede service een 8.
In het verleden dramas met de klantenservice. Kan je wel nakijken.
Nu de TV nog op ander paket? Kijk wel of het lukt. Hartelijk bedankt
Reputatie 3
Badge +8
Hi W. Klumpenaar,

Ik zag je bericht langskomen en zal zeker aan mijn collega doorgeven dat je blij bent met de service 🙂

Ik zie dat het Pluspakket nu aan staat. Wanneer de storing terug komt, geef dan even een seintje zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen om dit te verhelpen!

Reageer