Ik doe er zo 2 fotos bij van mijn dataverbruik en speedtest van mijn Wiffi thuis want had vorige week steeds melding dat ik geen bereik heb en ook niet met data aan. Heb de hele stappenplan van Telfort gedaan maar lukte niet en de TV ging vaak uit en zag je groene cirkels draaien. Glasvezel kan aangesloten worden is dat alleen voor internet of meer functies. Sorry ik ben ook lid van Senior Web om alles nog te leren en ben alleenstaand vrijgezelle vrouw van 53 jaar en geen kinderen. Vraag kan ik al mijn data aub voor extra film krijgen ofzo. Kan internet ook niet minder maken ik weet niet wat ik moet doen? Ik neem al andere voordeel TV+ pakket en weer dubbele data waarom niet iets wat er bij hoort films b.v
Moet ik ook glasvezel nemen of niet? Ik wacht reactie wel af.
Groetjes
Beste antwoord door Cindy - Telfort
Wanneer je geen mobiele data gebruikt, dan kun je er ook voor kiezen om een abonnement te nemen zonder databundel. Je kunt dan alleen helemaal geen gebruik meer maken van mobiel internet, maar alleen via WiFi. Dat is een keuze of je dat wilt, maar je gebruikt niet heel veel mobiele data. Kun je op dit moment al verlengen? Dan zou dat een optie zijn 🙂.