beantwoord

code zender

• 3 december 2013
  • 5 reacties
  • 8360 keer bekeken

ik heb nu interactieve TV met meerdere zenders alleen valt mij op als je bij KPN digitenne of Canaal digitaal  een abbo hebt van een tientje per maand dat je meiden van holland en husler erbij krijgt
ik heb nu van telfort wel meiden van holland maar een promo kanaal. is dat kuisheid van Telfort??
waarom hebben we niet de full zender want daar betalen we toch ook voor??
al met al vallen me steeds meer dingen op bij Telfort en hoop dat ik achter af geen spijt krijg om over gestapd te zijn van kabel naar glasvezel
icon

Beste antwoord door Peer1 3 december 2013, 15:26

@cobra53,

Voor het wel of niet aanwezig zijn van bepaalde zenders wil ik je doorverwijzen naar het zenderoverzicht. Hier staat per pakket aangegeven welke zenders hieronder vallen. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Peer
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
@cobra53,

Voor het wel of niet aanwezig zijn van bepaalde zenders wil ik je doorverwijzen naar het zenderoverzicht. Hier staat per pakket aangegeven welke zenders hieronder vallen. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Peer
Hallo Peer
daar had ik al gekeken, Er is een verschil tussen de zenders promo , soft, hard
 Kpn digitenne heeft n.l soft in hun pakket en dat zijn echt geen promofilmpjes :)
in de zender lijst waar je naar verwijst staat dus soft dus verwacht ik ook dat. nu heb ik alleen promo ,
of kun je dat ergens activeren
B.v Bij Canaal Digitaal kun je de zender Hustler desgewenst aan en uit zetten via de website
ik ben overgestapd van de kabel naar glasvezel maar ik kom steeds meer min punten tegen bij telfort
de snelheid van glasvezel internet draadloos is niet naar verwachting en dit komt zo op dat forum te lezen dat Telfort de trage 2,4ghz routers leverd i.p.v. 5 ghz waarmee je wel hoge snelheden haalt met draadloos( de 4 bedraade aansluitingen zijn al bezet)
ook tv kijken wat in mijn abbo zit (android) werkt ook al niet op mn tablet,en loopt geheel vast
ik kan internetten en ik kan tv kijken maar haal zo niet het maximale eruit waar ik voor betaal.
ik hoop dat er een goede oplossing kan worden gezocht( zender op soft zetten, omruilen van de router en zorgen dat de TV app werkt)
en dat Telfort gaat waar maken waar ze voor staan en omschrijven. en een tevreden klant van mij maken.
Badge +1
@cobra53,

De zender in het basispakket is een soft zender. Wij bieden in het https:// http://www.telfort.nl/klantenservice/glas/Internet-tv-bellen-via-glasvezel/TV/Interactieve-TV/Zenderoverzicht.htm een uitgebreider aanbod aan erotische kanalen, met Meiden van Holland hard.
Voor je problemen met de tablet en de app zou ik graag de specificaties van de tablet willen weten. Ik kan dan intern verder onderzoek doen naar de compatibiliteit.
Je geeft ook aan dat je geen goed bereik in huis ontvangt op het draadloos signaal. Bekabeld komt de snelheid wel door. Had je al getest met het wijzigen van kanalen mbv https:// http://www.metageek.net/support/downloads/#downloadInssider? Graag ontvang ik die resultaten in een privébericht.

Lotte
ondertussen met Lotte contact gehad
voor TV op een tablet heb je zak geld voor nodig want alleen de A merken van Aplle en Samsung blijken te werken
helaas heb ik een tablet van 100 euro en hier op loopt alles vast.

Voor de soft versie van de erotiek zender zou ik dus nog meer geld moeten uitgeven voor het plus pakket.
maar dat is ook niet goed want de site van de zender geeft aan dat er een promo / soft en hard zender is.
dus soft zoals in de zenderlijst staaat is ook soft en horen wij die ook te krijgen.wil je meer erotiek zou er uiteraard voor betaald moeten worden
dus Telfort schakelaar om en geef wat je aanbied

voor de snelheid van wireless internet betreft, heb ik maar een switch en een utp kabel aangeschafd, want kanalen in de router wisselen helpt niet echt en voor korte duur.Jammer want ik wil 50mps waar ik voor betaal maar aan wireless klanten denk Telfort niet aan. Oplossing geef nieuwe klanten een 5ghz router en schrijf in je aanprijzing eerlijk dat de wireless klanten de snelheid niet gaat halen. Lijkt mij simpel om de 50mbs server bij Telfort een tikje snelheid te geven b.v. 60 mbs, dan halen de klanten wel de snelheid.

al met al ik moet het zelf maar met bedraad oplossen en zit nog steeds naar een promo te kijken en kan nooit tv kijken op de tablet

gelukkig een jaar abbo want ben daarna snel geswitched naar een ander
internet opgelost door bedraad te gaan internetten
zender probleem telefonisch contact gehad met helpdesk medewerker, Hij zal het door spelen naar manager maar helaas niets meer van gehoord

Reageer