beantwoord

Brief over vervangen Zyxel, nog niets ontvangen

• 29 november 2019
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 21 november ook een brief gekregen dat binnen enkele dagen mijn oude Zyxel modem zou worden vervangen door de Experia 10a. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Zou iemand van Telfort mij hierover een update kunnen geven? Via het telefoonnummer van de klantenservice wordt mij een sms gestuurd met een URL naar ‘modem instelling problemen’ en wordt de verbinding verbroken. Niet echt fijn.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door AdriVerb 30 november 2019, 16:56

Zul je net zien: gisteren dit bericht op het forum geplaatst, vandaag ontvang ik het modem thuis…. Inmiddels ook al geïnstalleerd en het werkt allemaal. Desalniettemin bedankt voor het meedenken!

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @AdriVerb, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten waar het modem blijft. Hier heb je ook al over gebeld, alleen dan krijg je een sms. Als je dan aan de lijn blijft wordt de verbinding echter niet verbroken en krijg je een collega aan de lijn. 

In ieder geval wil ik graag eens meekijken waar jouw modem blijft. Ik zie alleen dat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je die gestuurd hebt. Dan ga ik aan de slag. 

Reputatie 1

Zul je net zien: gisteren dit bericht op het forum geplaatst, vandaag ontvang ik het modem thuis…. Inmiddels ook al geïnstalleerd en het werkt allemaal. Desalniettemin bedankt voor het meedenken!

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal super. Zul je inderdaad altijd zien. Bedankt voor het bericht. Mocht je nog weer eens vragen krijgen, laat het ons dan gerust weten. Fijn weekend. 

Reageer