beantwoord

blokkade internet opheffen telfort thuis

• 17 april 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Gisteren middag om 13:30 2 openstaande facturen betaald. Ik kreeg bericht. Binnen 12 uur zou de blokkade opgegeven zijn. Tot nu toe nog steeds geen toegang tot internet. Wie kan mij helpen? Klantenservice telefonisch niet goed bereikbaar ivm crisis (uiteraard begrijpelijk)

icon

Beste antwoord door jimny 17 april 2020, 08:23

Heb gebruik gemaakt via de betaallink van Telfort of het bedrag zelf handmatig via ideal overgemaakt, in het eerste geval duurt het een paar uur en in het tweede geval duurt het 4 tot 5 werkdagen voordat het bij Telfort is verwerkt.

En een topic wordt hier op volgorde van binnenkomst gemiddeld na 2 tot 3 dagen opgepikt door webcare

Snellere opties is bellen , twitter of Facebook zie onderaan deze pagina

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb gebruik gemaakt via de betaallink van Telfort of het bedrag zelf handmatig via ideal overgemaakt, in het eerste geval duurt het een paar uur en in het tweede geval duurt het 4 tot 5 werkdagen voordat het bij Telfort is verwerkt.

En een topic wordt hier op volgorde van binnenkomst gemiddeld na 2 tot 3 dagen opgepikt door webcare

Snellere opties is bellen , twitter of Facebook zie onderaan deze pagina

Via iDEAL overgemaakt, ik ga even verder kijken.

Bedankt voor je reactie!!!

Mvg!

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Burnie_v, ik zie dat alles verwerkt is en dat het internet weer werkt. Dat is fijn. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer