bij langlopende problemen een aanspreekpunt

• 22 januari 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb inmiddels al meer dan 2 maanden problemen met mijn internet verbinding. Veel mensen van de klantenservice zijn vriendelijk, maar eigenlijk zou ik het prettig vinden als telfort zelf contact zoekt en dat je door hebt dat er daadwerkelijk iemand is de je dossier kent. Op een gegeven moment is het wel moeilijk om je geduld op te brengen en mensen van de klantenservice uit te leggen wat er allemaal al gedaan is. Hierdoor krijg ik het gevoel niet serieus gevonden te worden door Telfort.
Zorg bij langlopende problemen voor 1 duidelijk aanspreekpunt.

gr Erik

4 reacties

Sorry Telfort, ik kan niet anders zeggen, dat ik het hier mee eens ben.
Zelf heb ik hier ook ervaring mee gehad.
Soms worden dingen niet genoteerd, soms beloften niet nagekomen, wisselende antwoorden.
Dit kan irritatie geven bij klanten.
Daarom ben ik wel blij met het Forum, al lijkt mij het voor de moderators hier, af en toe 'puin ruimen'.
De Chat heb ik nog niet geprobeerd....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Erik, welkom op het forum! Ik begrijp je punt heel goed. Elk klantcontact wordt gelogd dus als je contact met ons opzoekt dan zijn mijn collega's altijd op de hoogte van jouw dossier. Het zou dan niet de bedoeling zijn dat je steeds het verhaal opnieuw moet uitleggen.
Ik zie dat je meerdere malen contact hebt opgenomen via mail en telefoon. Als er sprake is van een langdurig probleem dan krijg je wel een vast contactpersoon toegewezen.
Zojuist heb ik even je dossier bekeken en zie ik dat je problemen ervaart met een trage internetverbinding. Klopt dit?
Ik zie ook dat mijn collega's jou een nieuw modem hebben verzonden. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Laat je dan even of de problemen zijn opgelost?
Je kunt ook met mij in contact blijven zodat je niet hoeft te mailen of te bellen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Ik zie dat je het bericht hebt verplaatst.
Het is juist een tip, ja ik heb al meer dan 2 maanden problemen. Ja alles wordt gelogd maar helaas merk ik dat dat systeem niet altijd even goed werkt. Ik denk dat als er 1 aanspreek punt is problemen sneller opgelost kunnen worden.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergink, begrijp me vooral niet verkeerd, we stellen jouw tip zeer op prijs. En zoals ik ook al heb aangegeven wordt er ook altijd een vast contactpersoon toegewezen zodra er sprake is van een langdurig probleem.
Ik heb je topic verplaatst omdat mijn collega's jou een nieuw modem hebt verstuurd welke je morgen van ons mag verwachten. Ik hoor dan graag van je of het nieuwe modem het internetprobleem heeft opgelost.

Reageer