beantwoord

Bij glasvezel geen online tv kijken op computer

• 5 mei 2015
  • 2 reacties
  • 872 keer bekeken

Badge
Hallo ik kan nog steeds geen tv kijken op mijn computers. las ergens een verhaal dat dat niet kon. Verhaal is al een jaar oud. Dus nog steeds geen tv kijken met glasvezel op de laptops ?

Verder nog wat andere problemen, bijv de NAS werkt niet meer. Bij UPC kende ik die problemen niet waarbij de zelfde apparatuur perfect werkte.

Laatste tijd ook veel uitval van internet verbinding.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 mei 2015, 18:36

@fgeerdink,

Je maakt gebruik van een oud type glasvezel abonnement. Bij dit abonnement is het alleen mogelijk om online TV te kijken op een tablet. Bij het nieuwe type glasvezel abonnement is online TV beschikbaar op alle platformen, dus op de laptop, pc, tablet en smartphone. Indien je geïnteresseerd bent om over te stappen naar het nieuwe abonnement dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op nummer: 0900 9596
Let er wel op dat je dan een nieuw jaarcontract aangaat wanneer je overstapt naar het nieuwe type abonnement en dat analoge TV hierbij niet zit inbegrepen.

Wat betreft je NAS, is dit gelukt aan de hand van ronney's reactie?

@ronney,

Bedankt!

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Ik weet niet welke NAS je hebt, maar ga er maar vanuit dat je een Synology hebt. Ik had namelijk ook het probleem dat de NAS niet meer werkt. Dat heeft te maken dat Telfort over een andere gateway gaat. Op de NAS zit een klein reset knopje en daarmee gaat de NAS weer naar een automatisch ip via DHCP. Je kan via http://find.synology.com/ je NAS weer opzoeken en alles weer instellen
Reputatie 8
Badge +7
@fgeerdink,

Je maakt gebruik van een oud type glasvezel abonnement. Bij dit abonnement is het alleen mogelijk om online TV te kijken op een tablet. Bij het nieuwe type glasvezel abonnement is online TV beschikbaar op alle platformen, dus op de laptop, pc, tablet en smartphone. Indien je geïnteresseerd bent om over te stappen naar het nieuwe abonnement dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op nummer: 0900 9596
Let er wel op dat je dan een nieuw jaarcontract aangaat wanneer je overstapt naar het nieuwe type abonnement en dat analoge TV hierbij niet zit inbegrepen.

Wat betreft je NAS, is dit gelukt aan de hand van ronney's reactie?

@ronney,

Bedankt!

Stephen