vraag

Bewust lagere Internetsnelheid voor oude abonnementen

• 19 juni 2013
  • 224 reacties
  • 31326 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

224 reacties

Badge
Stop dan met een reacties als je toch niets te zeggen hebt?
En ja je bent wel een TELFORT medewerker.
Als je betaald wordt door hun zeg het dan eerlijk in plaats van al deze vage mails.
En op eigen titel is wel erg vaag. ...Lol je hebt juist gereageert op mijn andere topic....Dat is snel?
Reputatie 8
Badge +16
En ja je bent wel een TELFORT medewerker.
Als je betaald wordt door hun zeg het dan eerlijk in plaats van al deze vage mails.

Volgens mij zit je nu een beetje te jokkebrokken... mag dat wel van je moeder?

Nee... ik ben géén Telfort medewerker.
Badge
Lol,, tegelijk op het andere topic...
Hoe 'fake' kun je zijn
Maar oke jij bent gewoon erg goed en erg snel en ik snap er helmaal niets van ;-)
Kun je het mj lere, hoe jij dit doet?
Badge
Lol,, tegelijk op het andere topic...
Hoe 'fake' kun je zijn
Maar oke jij bent gewoon erg goed en erg snel en ik snap er helmaal niets van ;-)
Kun je het mj lere, hoe jij dit doet?

Echt lachwekkend... Ik heb ook al zo'n badge gekregen. Ik denk dat ze er hier op geilen; Ik dus niet!
Heb ook een titel, maar gebruik het alleen voor het werk. Het zegt namelijk niets!
Ik heb titelhouders gezien die ik kwalificeer als oliedom!
Badge
Hoi Biomus. Ik ben het er helemaal mee eens. Je wordt hier snel een bepaalde kant ingedrukt en dan lijkt het ineens alsof je
een misdadiger bent.
Uitspraak gebaseerd op ???
Is erg vreemd voor een forum waar telfort zelf totaal niets mee doet. Dit is een soort klaagmuur en ze zijn blij als je maar wegblijft van websites als Kassa of Radar.

Volgens mij ben je door Telfort goed geholpen
Dus...laat ik daar nu toevallig een account hebben en ik ga daar ook eens ( in het kort ) deze topics presenteren. Een soort samenvatting van gelijksoortige ellende !
Mag de baas weer eens zijn net pak aan doen en op komen draven!
Vreemd hoor, totdat Biomus hier gaat lopen klagen: https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/bewust-lagere-internetsnelheid-voor-oude-abonnementen-34782/index11.html#post354469 ben je tevreden.

Maar goed, dan zien we jou zeker ook nog eens op TV! En neem je vriendje Biomus ook mee?

Laat je wel even weten wanneer de uitzending is?

Zo vreemd is dat niet! Ik ben gewoon kwaad op KPN en behulpvaardig naar consumenten die ook in hetzelfde schuitje zitten. Ik probeer ze dan te verwijzen naar betere alternatieven. Dat geeft mij voldoening! Dat jij slaaf wilt zijn van een dictator, dat moet jij weten, ik niet!

@RAebay, Het woord 'vriendje' wordt wel heel vaak gebruikt. Zou dit een verwijzing zijn naar de politiek welke ze gebruiken bij KPN?

Overigens ben ik blij voor je, dat je toch snel weg kunt! Als je me een PM stuurt, zal ik je vertellen welke aanbiedingen ik heb gebruikt van de losse providers.

Zat nog te bedenken over de avatar van 'Enterprise'. Deze zal hij ook wel geplukt hebben van internet, als cover-up!
Reputatie 8
Badge +10

Zat nog te bedenken over de avatar van 'Enterprise'. Deze zal hij ook wel geplukt hebben van internet, als cover-up!

Als je jezelf zelfs gaat verdiepen in onschuldige avatars van andere forumgebruikers dan zit het allemaal wel erg diep bij je hè...
Moet iedereen zich verantwoorden voor de afbeelding die hij of zij gebruikt?
Reputatie 8
Badge +16
Als je jezelf zelfs gaat verdiepen in onschuldige avatars van andere forumgebruikers dan zit het allemaal wel erg diep bij je hè...

Och, WIJ hebben tenminste een afbeelding staan, dit kan niet van iedereen gezegd worden....toch?.....biomus.....?
Hoi Franzki,
ben een poosje weggeweest, maar nu weer terug met een vraag.
1. Abo 25 Mbps, verbindingssnelheid 16 Mbps wegens mindere kwaliteit koper.
Stilletjes gedrukt naar 6,8 Mbps.
2. Krijg een belletje of ik niet een beetje meer snelheid wil, nou ja, wie zegt daar nee op.
Leuk aanbod ik krijg nu 47 Mbps voor dezelfde prijs, ik had al een aanvraag bij UPC voor 50 Mbps, maar ik had geen zin in dat gedoe met telefoon, dus zeg ik ja doe maar. Ook al omdat mijn klacht van het kappen van de snelheid direct werd bevestigd, klopt niets van U betaalt voor 25 en dat is gewoon mogelijk op Uw adres, dat zal ik direkt in orde maken. Stom dat ik daarop vertrouw, maar ik ben naief en geloof nog in de eerlijkheid van mensen.
3. Krijg een dag later per post een aanbod voor 30 Mbps en 3 Euro goedkoper. Ok ik had al min of meer toegestemd met die 47 Mbps, dus laat maar komen.

Wat heb ik nou in huis? Een experia box v8 en een snelheid van 6,4 Mbps.

Als dat niet binnen 48 uur anders is, zit ik binnen 14 dagen bij UPC, al kost dat 5 Euro meer per maand.

Ik ben toch dom, na 2 jaar bij het forum van alice support te hebben gedaan er toch weer in te stinken bij telfort.

Misschien tijd voor het escalatieteam van Telfort om in actie te komen. Ik vind het steeds minder leuk om hier tijd aan te moeten besteden.

gr

Bruno
Hoi Franzki, Liegen of tenminste niet zeggen wat de waarheid is wat ze doen
bij Telfort. Lees mijn reacties over de 90% verhoging van het starttarief voor telefoon gesprekken.

Het kan best zijn dat de betreffende Telfortmedewerker dit oprecht over het hoofd heeft gezien.... voor zover het toen überhaupt al bekend was. Het betreft hier een product dat al lange tijd niet meer wordt aangeboden voor nieuwe abonnees.

Vermoedelijk stond je niet vooraan om te klagen toen de vaste kosten hiervoor gehalveerd werden bij het verlengen van je abonnement.

Daarnaast heb je gewoon de mogelijkheid om je Telfort abonnement op te zeggen als je het niet eens bent met de verhoging.

Wat is je probleem?
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Franzki,
[..]
Als dat niet binnen 48 uur anders is, zit ik binnen 14 dagen bij UPC, al kost dat 5 Euro meer per maand.

@bruno01

Binnen 48 uur zal Telfort je probleem niet oplossen via dit forum... het is weekend en dan is Telfort webcare  hier niet aanwezig. Dat wordt dus UPC als je op deze manier een ultimatum stelt.

Mocht je toch advies willen van forumleden, dan is het aan te raden om een eigen topic te openen en daar meer info te posten. Want bij een aanbieding van 47Mbps moet Telfort dit gewoon kunnen leveren.
Badge
Echt lachwekkend... Ik heb ook al zo'n badge gekregen. Ik denk dat ze er hier op geilen; Ik dus niet!
Heb ook een titel, maar gebruik het alleen voor het werk. Het zegt namelijk niets!
Ik heb titelhouders gezien die ik kwalificeer als oliedom!

Ik ben een AANJAGER 😉 Leuk zou liever willen dat ze gewoon wat meer transparant zouden zijn.
Maar het blijft een forum in het genre van "Onder ons, en dat willen we zo houden" ;-)
Iedereen die hier l.lt krijgt een titel en dat is wel aardig van Telfort!
Badge
Anyaway, bruno01 heeft zich ook bij ons 'clubje' gevoegd, welke gestaag zal groeien, Hier ben ik van overtuigd. Welkom!
Cappen is aan de orde van de dag. Heb nu nog steeds 13Mbps. Duidelijk dat Telfort aan het Cappen was, hoewel ze het zelf liever DLM noemen!
Badge

Nee, alleen alle Telfortmedewerkers welke niet transparant (mogen) zijn!
Reputatie 8
Badge +16
Als Telfort een verbinding 'capt' dan is dat bij uitzondering omdat de lijn niet op andere wijze stabiel te krijgen is.

In principe hoor je gewoon minimaal de snelheid te halen die de postcodecheck aangeeft.

Als DLM ingrijpt, is de verbinding wellicht instabiel. En dan zal eerst de oorzaak weggenomen moeten worden voordat de snelheid weer omhoog gaat.
Reputatie 8
Badge +10

Nee, alleen alle Telfortmedewerkers welke niet transparant (mogen) zijn!

Telfortmedewerkers zijn zoals bekend zeer transparant en te herkennen aan de toevoeging 'Telfort' achter hun naam.
Verder is iedere forumbezoeker (dus ook ik) vrij om een avatar naar keuze te gebruiken.
Mijn avatar is een foto van een vorig jaar overleden rockmuzikant waar ik een groot fan van was en nog steeds ben.
Deze avatar is dus een eerbetoon aan deze man, niets meer en niets minder, en zeker geen 'cover-up'
Reputatie 8
Badge +10
Vreemd...nu ineens geen reactie meer op mijn antwoord Biomus..?
Badge
Nou...Transparantie is ver te zoeken bij Telfort. Sorry.
Volgens mij is dit Forum meer een 'Klaagmuur', met als enige doel mensen weg te houden bij consumeneten websites en ze de indruk te geven dat er iets meet hun opmerking wordt gedaan. Dat is dus ook vaak het nadeel van dit soort forums die gehost worden door het bedrijf dat er zelf belang bij heeft.  Zal jij het vast niet mee eens zijn maar dat gevoel heb ik wel een beetje gekregen. Het oplossingsvermogen van dit forum lijkt mij nl. niet erg hoog.
Reputatie 8
Badge +10
Ach, ieder zijn mening, toch?
Maar ik wilde eigenlijk weten of je mijn uitleg over mijn avatar geloofwaardig genoeg vind.
Of toch nog een 'cover-up' ondanks het feit dat niemand hier natuurlijk een foto van zijn eigen hoofd hoeft neer te zetten...
Badge
Ach, ieder zijn mening, toch?
Maar ik wilde eigenlijk weten of je mijn uitleg over mijn avatar geloofwaardig genoeg vind.
Of toch nog een 'cover-up' ondanks het feit dat niemand hier natuurlijk een foto van zijn eigen hoofd hoeft neer te zetten...

Ik heb niets gezegd over jouw Avatar. Dat was volgens mij Biomus!
Dus dat moet je aan hem vragen.

Wat mij gewoonweg iedere keer echt stoort is dat er binnen dit forum weinig oplossing komen.
Dat kun je negatief noemen maar ik noem het kritisch en volgens mij is dat ook één van de redenen
waarom Telfort niet erg positief in het nieuws komt.
Zoals gezegd ik ben er bij vanaf Tiscali en Hugo kan zeggen dat ik bluf maar waarschijnlijk heb ik meer
ervaring met dit bedrijf dat hij heeft! En het schiet gewoonweg niet op.
Reputatie 8
Badge +17
Wat mij gewoonweg iedere keer echt stoort is dat er binnen dit forum weinig oplossing komen.
Dat kun je negatief noemen maar ik noem het kritisch en volgens mij is dat ook één van de redenen
waarom Telfort niet erg positief in het nieuws komt.
Zoals gezegd ik ben er bij vanaf Tiscali en Hugo kan zeggen dat ik bluf maar waarschijnlijk heb ik meer
ervaring met dit bedrijf dat hij heeft! En het schiet gewoonweg niet op.
Jij moet maar eens dit topic vanaf het begin weer eens lezen.
Dan zie je weer eens wie je daadwerkelijk geholpen hebben.
Badge
Jij moet maar eens dit topic vanaf het begin weer eens lezen.
Dan zie je weer eens wie je daadwerkelijk geholpen hebben.

Hoi, Het leek zo mooi, Afspraken waren gemaakt, geen verhogingen in de nabije toekomst en.....
Jawel nu ineens 80% verhoging van het starttarief. Dus jij moet eigenlijk zeggen dat ik het echt
geprobeert heb maar dat Telfort ( weer ) eens haar mondelinge afspraken niet nakomt.
Dus ik ben geholpen door......???? Ik zal het woord niet meer gebruiken want dan ben ik negatief 😉
Reputatie 8
Badge +16
Als je toen je abonnement niet verlengd had, dan had je nu gewoon dezelfde tariefverhoging gehad.

Doordat je hebt verlengd, betaal je nu maandelijks 4 euro minder en heb je een hogere snelheid. En daar was je in eerste instantie ook erg blij mee. Daarnaast heb je nu ook de vrijheid om over te stappen als het je niet bevalt.

Wat is nu je probleem? Want het begint er zo niet duidelijker op te worden.
Badge
Nog eens een reactie op Kees-Jan,
Ik was erg negatief gedurende dit topic en toen er een oplossing was gekomen
heb ik die netjes helemaal bovenaan geplaatst. Lijkt mij erg netjes en laat zien
dat wanneer ze iets doen bij telfort ik daar ook DUIDELIJK melding van maak.
Maar nu in tegenspraak wat telefonisch is afgesproken krijg ik dus een 80% verhoging van
mijn starttarief. Ik heb dat dus specifiek gevraagd en ze hebben mij gezegd ;
"Wij willen oude klanten houden en daarom passen we dat helmaal niet aan de komede tijd".!
Nu blijkt dat "Komende tijd" dus nog geen twee maanden is. Daarom vind ik Telfort een criminele organisatie
wat ze bedonderen gewoon haar klanten. Daar mag jij anders over denken maar ik vind het echt onbehoorlijk en
daarom ook terecht dat ik binnen dit Forum / Topic me erg kritisch uitlaat over Telfort's medewerkers.
Dit wisten ze echt verdomd goed en dit is bewuste misleiding!
Badge
Als je toen je abonnement niet verlengd had, dan had je nu gewoon dezelfde tariefverhoging gehad.

Doordat je hebt verlengd, betaal je nu maandelijks 4 euro minder en heb je een hogere snelheid. En daar was je in eerste instantie ook erg blij mee. Daarnaast heb je nu ook de vrijheid om over te stappen als het je niet bevalt.

Wat is nu je probleem? Want het begint er zo niet duidelijker op te worden.

Nee ik betaal nu ongeveer 11 Euro meer
Lijkt mij erg duidelijk.
Ik heb mijn laatste rekening gecontroleerd ern met deze verhoging betaal ik dus ongeveer 11 euro meer.
Kan iets meer of minder zijn maar het zal niet veel uitmaken.
Dit terwijl ze mij dus gezegd hebben dat ze de kosten NIET zouden verhogen, en dat is ongeveer twee maanden geleden.
Praat jij dat goed? En wat is daar niet duidelijk aan?
Reputatie 2
Badge +1
Jemig....  20 pagina's die eigenlijk op een halve zouden kunnen...

Ik heb niets met Telfort, en ik geloof al helemaal niet wat me verteld wordt, en al helemaal niet door de telefoon... maar desondanks dat ben nik wel heel erg tevreden over mijn telfort abo.
Alles is uiterst stabiel, ik heb altijd gehaald wat me beloofd werd... en de prijs is volgens nederlandse begrippen OK.
Je moet inderdaad nooit een alles in 1 pakket nemen, want dat is duur... maar dat werd in de loop van die 20 pagina's ook al door iemand ontdekt las ik 😉 gewwon goed rekenen, kijken en er voor gaan. krijg je niet wat je beloofd wordt, dan moet je inderdaad actie nemen... maar niet via een topic waar op 20 pagina's een soort oorlog gevoerd wordt...

Het forum is niet echt meer wat het vroeger was... heb ik ook al gemerkt ;)  maar goed... ik moest toch ook mijn ei even kwijt :)

ha en jättebra söndag förresten!
Badge
??? "ha en jättebra söndag förresten!"
Hoiu Sverige? Ik kan dat niet lezen. Wel grappig maar ik ken gen zweeds? Of ids het geen zweeds?
Maar jij wint want dit is wel leuk 😉