vraag

Bewust lagere Internetsnelheid voor oude abonnementen

• 19 juni 2013
  • 224 reacties
  • 31326 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

224 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Tegenwoordig kun je met de moderne communicatiemiddelen heel eenvoudig op elk moment van de dag op een forum meelezen en posten.

Niet iedereen komt hier om een probleem opgelost te krijgen. Er zijn ook mensen die hier komen om meer achtergrondinformatie te krijgen over de werking van internet en de ander diensten die Telfort aanbiedt.

Ook zijn er af en toe pilots waarin nieuwe diensten en producten getest worden door eindgebruikers. Zelf heb ik meegedaan aan de ITV-pilot en de pilot met het Arcadyan modem.

En verder zijn er ook gebruikers die blijven hangen nadat hun probleem is opgelost en het leuk vinden om andere gebruikers op weg te helpen bij een probleem. Dat is gewoon zoals elke community werkt.
Badge

En als jij dat noemt ""de normale gang van zaken op dit forum gaat frustreren..?
Oke...is daar iets fout mee?

Ik vind van wel, als een (nieuwe) forumbezoeker hier een probleem of vraag post en je krijgt dan een reactie als onderstaand voorbeeld (van je maatje Biomus).
Zijn andere forumbezoekers hier bij gebaat denk je..?

https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/internet-instabiel-na-storing-den-haag-leiden-36052/

Ik ben geen nieuwe Forumbezoeker. Ik ben hier al maanden actief.
En Biomus is geen maatje gewoon iemand die een reactie geeft op een van mijn topics.
Dus waarom denk jij dat andere forumbezoekers hier niet mee gebaat zouden zijn.
Van jou komt geen oplossing alleen een reden waarom ik wel erg twijfel aan je antwoord.
Als je dit gehele forum bekijkt en ook buiten dit forum dan zie je soortgelijke klachten. Dus volgens mij zouden die serieus genomen moeten worden.
Of maakt een klant voor Telfort meer of minder niet uit?
Badge
Hoi Franski,
Ik denk echt dat er hier mensen zijn die in DIENST zijn van TELFORT.

Ja en die heten Webcare... verder zullen er best nog wat individuele forum-bezoekers in dienst zijn van Telfort.... maar ik in elk geval niet.

check gewoon eens wat tijden van reacties op onderwerpen en dan kan het menselijk gewoon niet mogelijk zijn dat telkens dezelfde personen reageren.

Hmmm... dat leer je vanzelf als je wat langer op fora zit... ik vier hier bijna mijn 8-jarig jubileum. En ja... soms lijkt het meer op een chatbox dan een forum... maar het is menselijkerwijs gewoon mogelijk.

Hoi Franzki, Ik heb ook nergens gezegd dat jij dat bent?!
Ik heb alleen gezegd dat er bepaalde personen op meerdere momenten op dit forum blijkbaar aanwezig kunnen zijn. Dat snap ik niet en dat trekt wel mijn aandacht. De meeste mensen zijn nl. weg als hun probleem is opgelost en kijken daar dus niet naar. Ik wel en dat maakt mij toch wel erg nieuwsgierig ;-)

Volgens mij is dat menselijk en technisch een onmogelijkheid. Dat probeer ik te verklaren.
Reputatie 8
Badge +10

En als jij dat noemt ""de normale gang van zaken op dit forum gaat frustreren..?

Ik vind van wel, als een (nieuwe) forumbezoeker hier een probleem of vraag post en je krijgt dan een reactie als onderstaand voorbeeld (van je maatje Biomus).
Zijn andere forumbezoekers hier bij gebaat denk je..?

https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/internet-instabiel-na-storing-den-haag-leiden-36052/
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Franski,
Ik denk echt dat er hier mensen zijn die in DIENST zijn van TELFORT.

Ja en die heten Webcare... verder zullen er best nog wat individuele forum-bezoekers in dienst zijn van Telfort.... maar ik in elk geval niet.

check gewoon eens wat tijden van reacties op onderwerpen en dan kan het menselijk gewoon niet mogelijk zijn dat telkens dezelfde personen reageren.

Hmmm... dat leer je vanzelf als je wat langer op fora zit... ik vier hier bijna mijn 8-jarig jubileum. En ja... soms lijkt het meer op een chatbox dan een forum... maar het is menselijkerwijs gewoon mogelijk.
Badge
Ik kan alleen maar namens mezelf spreken en het zal mij werkelijk worst wezen of mensen abonnee van Telfort zijn of van een concurrent. Zelf neem ik op dit moment diensten af van Telfort maar ook van concurrenten. En dat doe ik bewust omdat anderen producten kunnen leveren die in mijn geval beter of goedkoper zijn. En ik kan me best voorstellen dat ik volledig naar een andere provider overstap als die meer kwaliteit biedt voor minder geld.

Ik kan me niet voorstellen dat Telfort forumbezoekers betaalt of anderszins beloont voor positieve reacties op het forum. Wel kan ik me voorstellen dat mensen dit uit eigen beweging doen omdat ze door eigen ervaringen positief of zelfs enthousiast zijn over Telfort. En dat zorgt voor een mooie balans op het forum zodat het niet alleen een grote digitale klaagmuur wordt.

Hoi Franski,
Ik denk echt dat er hier mensen zijn die in DIENST zijn van TELFORT. Betaald of niet maakt mij niets uit maar check gewoon eens wat tijden van reacties op onderwerpen en dan kan het menselijk gewoon niet mogelijk zijn dat telkens dezelfde personen reageren.
Ik krijg pas ná een paar minuten een mail van een plaatsing, dan moet ik nog reageren en alleen dat kost mij vijf of zelfs meer minuten. Maar blijkbaar zijn er personen die in 1 minuut op meerdere topics tegelijk een erg lang antwoord kunnen geven. Erg knap. Zelfs als ik in de startblokken sta lukt het mij echt niet om dat voor elkaar te krijgen.! En volgens Telfort heb ik een erg snelle verbinding ;-)
Groetjes RAebay
Reputatie 8
Badge +16
Ik kan alleen maar namens mezelf spreken en het zal mij werkelijk worst wezen of mensen abonnee van Telfort zijn of van een concurrent. Zelf neem ik op dit moment diensten af van Telfort maar ook van concurrenten. En dat doe ik bewust omdat anderen producten kunnen leveren die in mijn geval beter of goedkoper zijn. En ik kan me best voorstellen dat ik volledig naar een andere provider overstap als die meer kwaliteit biedt voor minder geld.

Ik kan me niet voorstellen dat Telfort forumbezoekers betaalt of anderszins beloont voor positieve reacties op het forum. Wel kan ik me voorstellen dat mensen dit uit eigen beweging doen omdat ze door eigen ervaringen positief of zelfs enthousiast zijn over Telfort. En dat zorgt voor een mooie balans op het forum zodat het niet alleen een grote digitale klaagmuur wordt.
Badge
[...] Anyway, ik zal ook als 'stoorzender' werken, zolang ik daar tijd voor heb :P

Daarmee wil je dus zeggen dat je bewust de normale gang van zaken op dit forum gaat frustreren..?
Of begrijp ik je verkeerd?

Nee ENTERPRISE,  maar ik wil wel zeggen dat ik me afvraag in hoeverre de reacties op dit forum betrouwbaar zijn. Geloof jij dat iemand binnen één minuut kan reageren op twee of meerdere onderwerpen op dit forum? Geloof jij dat dezelfde persoon op ieder uur van de dag kan reageren op een Topic?
Ik neem aan dat ieder mens toch eens moet slapen maar blijkbaar zijn er hier een aantal personen die de kracht hebben om NOOIT te slapen. Daar klopt volgens mij iets niet.
En als ze dan nog eens de ene keer linksaf gaan met hun antwoorden en de andere keer rechtsaf, lijkt het me redelijk dat ik ( ondertussen drie maanden geleden ) wantrouwig ben geworden en wat schermafdrukken heb gemaakt.
Dus...check zelf eens de reacties op Topics en vraag je af wie nu in godsnaam 24 uur per dag kan blijven reageren...dag in dag uit?
Ik heb mijn twijfels en ik denk dat die echt terecht zijn maar laat het tegendeel blijken.
Groetjes Raebay
Badge
Beetje flauw om van alles te insinueren. Kees-Jan heeft al vaker aangegeven dat hij geen Telfort-brood (of KPN-brood) eet.

Ik kan me goed voorstellen dat iemand bij een provider wegloopt als hij vindt dat hij of zij niet netjes wordt geholpen. Ik heb dat in het verleden bij andere providers meegemaakt.

Verder is het (voor zover ik weet) geen Telfort-beleid om klanten weg te jagen. Dus jammer dat ze je niet hebben kunnen helpen.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ook een Topic over problemen met de Arcadyan modem, en Telfort zelf geeft geen enkele reactie. Dit terwijl je ook on-line buiten dit Forum veel klachten hoort over dit modem. Volgens mij maken ze zich soms er wel erg gemakkelijk vanaf en dat zou denk ik beter kunnen. Ik heb zelf ook die ervaring. Ik ben al gebruiker vanaf het begin en nog NOOIT is een klacht opgelost via Telfort, altijd via omwegen en dat is niet erg netjes. Ik had alleen de afgelopen maand wegens ziekte in de familie een stabiele telefoon nodig en daarom ben ik overgestapt op VDSL omdat ze me ( garandeerde ) dat ik een stabiele lijn zou hebben. Nu moet ik ongeveer om de drie dagen een reset uitvoeren omdat ná ongeveer drie dagen voor andere mijn nummer niet bereikbaar is. Dus ik ben er niets beter mee geworden.

Dus volgend jaar stap ik over.
En ik heb meerdere kenissen die ook die ervaring hebben. Het is inderdaad goedkoop maar misschien ook wel duurkoop! Maar die stelling laat ik aan andere gebruikers over. De service kost erg veel als je het telefonisch af wilt werken (echt 100den Euro's ) en via mail verwijzen ze je naar hun telfoonnummer ;-)
Ik denk soms dat ze meer binnen halen met hun helpdesk dan met hun maandelijkse abonnementen. Dus ik ben een groot voorstander van beperking daarop. Maar dan moet je niet telkens afgebroken worden als je eindelijk na het maximale bedrag bij de juste persoon ben aangekomen. En dat gebeurd dus ook ( erg vaak ). Dus al bij al......het kan echt beter.

Telfort was goed, totdat ze werden overgenomen door een grote. Net als Orange. Dit is bijna altijd zo. De kleintjes moeten het hebben van de service en de groten zijn gewoon LOMP en AROGANT! Heb dit ervaren bij mobiele telefonie en internet. Zij hebben altijd 'gelijk' en de consument is DOM. Hoe verkeerd hebben zij het!
Ik denk dat het heel simpel is om dit allemaal te verklaren. Alle kennis loopt weg (of wordt ontslagen) omdat men weet hoe men daar omgaat met personeel. Alleen de onkundigen blijven over. Nog maar niet te spreken de helpdesk. Dit is een bedrijf wat de 'service' doet voor zo'n Reus. Policy: Zolang mogelijk aan het lijntje houden en vooral niet naar de technische helpdesk sturen!

@Franzki: Als men de klanten niet wil wegjagen, waarom ben ik weg en waarom wil RAebay volgend jaar weg? Je kan toch niet serieus beweren dat de problemen bij mij goed zijn aangepakt?! Bij mijn gevoel iig niet en daarom zit ik bij providers die de Service en diensten wel goed voor elkaar hebben en nog stukken goedkoper ook!
Reputatie 8
Badge +10
[...] Anyway, ik zal ook als 'stoorzender' werken, zolang ik daar tijd voor heb :P

Daarmee wil je dus zeggen dat je bewust de normale gang van zaken op dit forum gaat frustreren..?
Of begrijp ik je verkeerd?
Badge
Bij kees-Jan zal het wel zo zijn: Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt!

Beetje flauw om van alles te insinueren. Kees-Jan heeft al vaker aangegeven dat hij geen Telfort-brood (of KPN-brood) eet.

Ik kan me goed voorstellen dat iemand bij een provider wegloopt als hij vindt dat hij niet netjes wordt geholpen. Ik heb dat zelf in het verleden bij andere providers meegemaakt.

Verder is het (voor zover ik weet) geen Telfort-beleid om klanten weg te jagen. Dus jammer dat ze je niet hebben kunnen helpen.

Hoi Franzki,
Ik kan me wel voorstellen dat mensen denken dat het zo is.
Ik heb vrienden van mij  een oud Topic laten lezen en die hadden echt allemaal, geen enkele uitzondering, de gedachte dat hier een paar mensen bezig zijn met TELFORT te promoten.
Ik noem geen namen maar ik kom die mensen ook tegen , op echt  ieder topic, met tegenstrijdige antwoorden. Dus of het waar is of niet...ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Komt niet betrouwbaar over en ik heb ondertussen toch zeker meer dan 100 tegenstrijdige berichten gevonden van telkens dezelfde personen. Mag jij me uitleggen.
Badge
Hehe, jij ook al! Met Henk (van Webcare) heb ik dezelfde ervaring. Doet in eerste instantie veel, maar op het moment dat 'moeilijk' wordt, dan knijpt ie er tussenuit. Meer dan een DLM-reset en een ander modem hebben ze bij mij ook gedaan.Ik kan duidelijk stellen dat de problemen bij de produkten van Telfort lagen. Mijn oude Zyxel P2602 werkt nu als AP, maar kan ook als 'backup' ingezet worden, mocht mijn modem/router om wat voor reden uitvallen. Anyway, ik zal ook als 'stoorzender' werken, zolang ik daar tijd voor heb :P

Hoi Biomus,
Nee ik doe het zelfs nog veel  beter ....Henk van Telfort reageert absoluut niet op welke reactie ik hier ook plaats.
Beter gezegd via dit forum ( op een van mijn topics ) heeft nog NOOIT iemand van de helpdesk van Telfort een reactie gegeven op welk bericht ik ook plaats. Maar dat is ook lastig als ik van een dikke 10 jaar hier mails heb liggen. Dus ik praat voor de duivel zoals ze zeggen. Maar het schiet niet erg op moet ik zeggen.

Wel jammer want ze zouden onderhand met alle klachten via Radar, Kassa en andere programma's toch beter moeten weten. Dus...bouw een dossier op en laat dan de directeur in een net pak opkomen dagen. Dat is wat ik doe.
En dat zal uiteindelijk ook wel lukken denk ik.
Gelukkig ben jij daar nu van af 😉
Badge
Hoi Biomus,
Ik heb hetzelfde gevoel. Maar zal het nog minimaal een jaar moeten volhouden.
Ik heb wel een stabiele lijn maar geen stabiele telefoon. Die is plotseling dood
meerdere keren per week terwijl je het zelf niet weet. Erg lastig dus!
En mijn Internet blijft erg traag vooral bij HTTPS pagina's.
Maar Telfort zal echt niet hier op reageren. Dus ik begrijp jouw overstap en
waarschijnlijk ga ik volgend jaar ook over op een andere ISP. Tenzij de bliksum inslaat bij Telfort
dat een ECHTE klantenservice wonderen kan doen. Maar ik betwijfel het.
Meestal stop het bij het resetten van je modem en de rest van het script wat ze voor zich hebben.
Dus ja ik ben klant van Telfort en NEE ik ben niet tevreden!
En aangezien Telfort gelijk is aan KPN hoop ik dat de handel wordt doorverkocht.
Misschien dat er dan iets zal veranderen ;-)
Dus ik blijf als Storingszender op het Forum ;-)
Groetjes RAebay.

Hehe, jij ook al! Met Henk (van Webcare) heb ik dezelfde ervaring. Doet in eerste instantie veel, maar op het moment dat 'moeilijk' wordt, dan knijpt ie er tussenuit. Meer dan een DLM-reset en een ander modem hebben ze bij mij ook gedaan.Ik kan duidelijk stellen dat de problemen bij de produkten van Telfort lagen. Mijn oude Zyxel P2602 werkt nu als AP, maar kan ook als 'backup' ingezet worden, mocht mijn modem/router om wat voor reden uitvallen. Anyway, ik zal ook als 'stoorzender' werken, zolang ik daar tijd voor heb 😛
Badge

Ik kan me goed voorstellen dat iemand bij een provider wegloopt als hij vindt dat hij of zij niet netjes wordt geholpen. Ik heb dat in het verleden bij andere providers meegemaakt.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ook een Topic over problemen met de Arcadyan modem, en Telfort zelf geeft geen enkele reactie. Dit terwijl je ook on-line buiten dit Forum veel klachten hoort over dit modem. Volgens mij maken ze zich soms er wel erg gemakkelijk vanaf en dat zou denk ik beter kunnen. Ik heb zelf ook die ervaring. Ik ben al gebruiker vanaf het begin en nog NOOIT is een klacht opgelost via Telfort, altijd via omwegen en dat is niet erg netjes. Ik had alleen de afgelopen maand wegens ziekte in de familie een stabiele telefoon nodig en daarom ben ik overgestapt op VDSL omdat ze me ( garandeerde ) dat ik een stabiele lijn zou hebben. Nu moet ik ongeveer om de drie dagen een reset uitvoeren omdat ná ongeveer drie dagen voor andere mijn nummer niet bereikbaar is. Dus ik ben er niets beter mee geworden.

Dus volgend jaar stap ik over.
En ik heb meerdere kenissen die ook die ervaring hebben. Het is inderdaad goedkoop maar misschien ook wel duurkoop! Maar die stelling laat ik aan andere gebruikers over. De service kost erg veel als je het telefonisch af wilt werken (echt 100den Euro's ) en via mail verwijzen ze je naar hun telfoonnummer ;-)
Ik denk soms dat ze meer binnen halen met hun helpdesk dan met hun maandelijkse abonnementen. Dus ik ben een groot voorstander van beperking daarop. Maar dan moet je niet telkens afgebroken worden als je eindelijk na het maximale bedrag bij de juste persoon ben aangekomen. En dat gebeurd dus ook ( erg vaak ). Dus al bij al......het kan echt beter.
Reputatie 8
Badge +16

Ik kan me goed voorstellen dat iemand bij een provider wegloopt als hij vindt dat hij niet netjes wordt geholpen. Ik heb dat zelf in het verleden bij andere providers meegemaakt.

Badge
Hoi Biomus,
Ik heb hetzelfde gevoel. Maar zal het nog minimaal een jaar moeten volhouden.
Ik heb wel een stabiele lijn maar geen stabiele telefoon. Die is plotseling dood
meerdere keren per week terwijl je het zelf niet weet. Erg lastig dus!
En mijn Internet blijft erg traag vooral bij HTTPS pagina's.
Maar Telfort zal echt niet hier op reageren. Dus ik begrijp jouw overstap en
waarschijnlijk ga ik volgend jaar ook over op een andere ISP. Tenzij de bliksum inslaat bij Telfort
dat een ECHTE klantenservice wonderen kan doen. Maar ik betwijfel het.
Meestal stop het bij het resetten van je modem en de rest van het script wat ze voor zich hebben.
Dus ja ik ben klant van Telfort en NEE ik ben niet tevreden!
En aangezien Telfort gelijk is aan KPN hoop ik dat de handel wordt doorverkocht.
Misschien dat er dan iets zal veranderen ;-)
Dus ik blijf als Storingszender op het Forum ;-)
Groetjes RAebay.
Badge
Overbodig geworden, dus gedelete
Badge
Volgens mij is het daarom ook te doen. Iedereen naar VDSL of Glasvezel zodat ze meer per maand kunnen vragen! Tevens kan men dan ADSL2+ totaal afschrijven. Een Win/Win situatie voor KPN, maar niet voor de consument!
hmm, feit is dat er qua prijs géén verschil is tussen ADSL of VDSL, er ís geeneens een ADSL of VDSL abonnement... alleen maar een "Internet Standaard" abonnement welke of over ADSL of VDSL geleverd wordt.
En ADSL kán niet afgeschreven worden omdat VDSL niet overal geleverd kan worden vanwege de lijnlengte...

Dus 2 NON-argumenten...

Hoi Kees-Jan. Het ging Biomus om het feit dat Telfort bij hem niet kon leveren wat ze hadden beloofd en de huidige aanbieder blijkbaar wel en zelfs veel goedkoper.
Of het nu over ADSL gaat of VDSL maakt niet uit. Hij had een instabiele lijn en een erg lage snelheid en dat werd maar niet opgelost. Dus ik kan dit wel begrijpen.
Ik heb ook nog steeds niets gehoord of de problemen met met de Arcadyan modem worden opgelost. Is meer een kwestie van klantenservice denk ik maar daar kun je altijd over blijven twisten!

Dag RAebay,

Jij begrijpt het idd goed. Ik heb wat tijd over en die wil ik graag in anti-KPN advies geven. Zo kan ik enigzins genoegdoening krijgen voor de R.O.T.zooi KPN heeft veroorzaakt!
Badge
Volgens mij is het daarom ook te doen. Iedereen naar VDSL of Glasvezel zodat ze meer per maand kunnen vragen! Tevens kan men dan ADSL2+ totaal afschrijven. Een Win/Win situatie voor KPN, maar niet voor de consument!
hmm, feit is dat er qua prijs géén verschil is tussen ADSL of VDSL, er ís geeneens een ADSL of VDSL abonnement... alleen maar een "Internet Standaard" abonnement welke of over ADSL of VDSL geleverd wordt.
En ADSL kán niet afgeschreven worden omdat VDSL niet overal geleverd kan worden vanwege de lijnlengte...

Dus 2 NON-argumenten...

Hoi Kees-Jan. Het ging Biomus om het feit dat Telfort bij hem niet kon leveren wat ze hadden beloofd en de huidige aanbieder blijkbaar wel en zelfs veel goedkoper.
Of het nu over ADSL gaat of VDSL maakt niet uit. Hij had een instabiele lijn en een erg lage snelheid en dat werd maar niet opgelost. Dus ik kan dit wel begrijpen.
Ik heb ook nog steeds niets gehoord of de problemen met met de Arcadyan modem worden opgelost. Is meer een kwestie van klantenservice denk ik maar daar kun je altijd over blijven twisten!
Reputatie 8
Badge +17

Dus 2 NON-argumenten...
Badge
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik had geen goed alternatief gevonden.
Dus na lang kwakkelen heb ik het toen toch gedaan.
Iets te vroeg dus ;-(
Jij in ieder geval gefeliciteerd en hopelijk blijvend snel en probleemloos Internet.
Nog bedankt voor je reacties!
Badge
@RAebay,

Ik ben idd inmiddels weg en wilde de kneuzen bij KPN en haar dochters nog even inpeperen, dat ik nu precies heb wat ik wilde en dat alles naar behoren werkt, iets dat ik bij Telfort niet voor elkaar heb kunnen krijgen! Bovendien heb ik alles los genomen en dat scheelt een hoop geld. Heb dus een aparte ISP (10 euro p/m bij 20Mb/s (heb nu mij oude snelheid weer terug van 13,4 Mb/s i.p.v. 8 of 10 bij Telfort!!!) en een prepaid VoIP- Provider (0ct in NL en 0- of 1ct in Europa). Geen maandelijkse vaste kosten voor bellen. Ik schrijf dit dan ook voor de slimme- kritsche en prijsbewuste consument. Iets waar KPN duidelijk niet op zit te wachten. Mocht je willen weten hoe ik het heb gedaan, dan geef maar een PM.

Hoi Biomus, Arghhh ik was dus vorige maand overgestapt van ADSL naar VDSL én...zit er dus minimaal 1 jaar aanvast!
Maar het klinkt inderdaad erg goed en absoluut niet duur. Zal voor mij even wachten worden.Snik.....

Badge
@RAebay,

Ik ben idd inmiddels weg en wilde de kneuzen bij KPN en haar dochters nog even inpeperen, dat ik nu precies heb wat ik wilde en dat alles naar behoren werkt, iets dat ik bij Telfort niet voor elkaar heb kunnen krijgen! Bovendien heb ik alles los genomen en dat scheelt een hoop geld. Heb dus een aparte ISP (10 euro p/m bij 20Mb/s (heb nu mij oude snelheid weer terug van 13,4 Mb/s i.p.v. 8 of 10 bij Telfort!!!) en een prepaid VoIP- Provider (0ct in NL en 0- of 1ct in Europa). Geen maandelijkse vaste kosten voor bellen. Ik schrijf dit dan ook voor de slimme- kritsche en prijsbewuste consument. Iets waar KPN duidelijk niet op zit te wachten. Mocht je willen weten hoe ik het heb gedaan, dan geef maar een PM.

Hoi Biomus, Arghhh ik was dus vorige maand overgestapt van ADSL naar VDSL én...zit er dus minimaal 1 jaar aanvast!
Maar het klinkt inderdaad erg goed en absoluut niet duur. Zal voor mij even wachten worden.Snik.....
Badge
@RAebay,

Ik ben idd inmiddels weg en wilde de kneuzen bij KPN en haar dochters nog even inpeperen, dat ik nu precies heb wat ik wilde en dat alles naar behoren werkt, iets dat ik bij Telfort niet voor elkaar heb kunnen krijgen! Bovendien heb ik alles los genomen en dat scheelt een hoop geld. Heb dus een aparte ISP (10 euro p/m bij 20Mb/s (heb nu mij oude snelheid weer terug van 13,4 Mb/s  i.p.v. 8 of 10 bij Telfort!!!) en een prepaid VoIP- Provider (0ct in NL en 0- of 1ct in Europa). Geen maandelijkse vaste kosten voor bellen. Ik schrijf dit dan ook voor de slimme- kritsche en prijsbewuste consument. Iets waar KPN duidelijk niet op zit te wachten. Mocht je willen weten hoe ik het heb gedaan, dan geef maar een PM.
Reputatie 6
Badge +7
Hier niet hoor.