beantwoord

Bevriezen beeld, wegvallen telefoon en internet

• 27 maart 2018
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Waarom zitten we weer opgescheept met problemen. Is dat " updaten" nou echt een verbetering?
Wederom.weer bevriezen beeld op alle kanalen op tv wegvallen van telefoongesprekken als ook het internet.
Alles reeds weer opnieuw opgestart een korte tijd normaal en dan begint het gedonder weer.
Ik begin er behoorlijk de balen van te krijgen.telfort doe er wat aan!
icon

Beste antwoord door vros 30 maart 2018, 12:54

het gaat hier niet om wat ik moet doen, het gaat erom dat wij als klant MOETEN doen.
er wordt mij niet gevraagd of ik WIL updaten, maar ik mag het wel zelf oplossen.
Nu werkt alles " opeens" weer zonder problemen, zonder het Resetten zoals altijd weer wordt aangehaald.
vertel mij dan nu eens waarom dit dan wel lukt?
Bekijk reactie

6 reacties

Duhh, is dit nu elke x het enige wat men kan voorstellen?
Wie of wat je ook vraagt, is dit het eerste wat gevraagd wordt. Reset of hoe dat het genoemd wordt is het eerste wat je doet.
En zoals geschreven, daarna is er even verbetering en gaat het wederom weer van voren af.
Dat is een structureel probleem bij de huidige techniek, een oplossing met een product uit begin 1900?
Reputatie 8
Badge +11
Nee, niet het enige maar wel het meest logische. Zeker gezien de karige informatie die je ons geeft.
"Zoals geschreven" herstart je de boel. Dat is heel wat anders dan resetten!
Dus: Modem resetten en ontvanger resetten.

Als dat het niet oplost kunnen we misschien verder helpen als we meer weten. Welk type modem? Welke type ontvanger? Hoe is de ontvanger aangesloten? Welke lampjes branden nog op het modem tijdens de uitval? Aansluiting van het modem gecontroleerd?
het gaat hier niet om wat ik moet doen, het gaat erom dat wij als klant MOETEN doen.
er wordt mij niet gevraagd of ik WIL updaten, maar ik mag het wel zelf oplossen.
Nu werkt alles " opeens" weer zonder problemen, zonder het Resetten zoals altijd weer wordt aangehaald.
vertel mij dan nu eens waarom dit dan wel lukt?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo vros, fijn dat alles weer werkt. Helaas kan ik niet verklaren waarom alles nu weer naar behoren werkt.
Mocht je weer dezelfde problemen ervaren dan graag alsnog de harde reset uitvoeren.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo vros, een harde reset zoals cobus en GJC hebben aangekaart helpt vaak bij de problemen die jij ervaart. Ik heb zojuist gekeken in het systeem en zie dat je deze nog niet hebt uitgevoerd.
Kun je dit alsnog doen? Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 6
Badge +7
Heb je alle apparatuur al eens gereset (modem met een paperclip) ?

Reageer