beantwoord

Bevestiging opzegging abonnement

  • 23 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

 Ik heb mijn abonement opgezegd klantnummer 1001773555 maar krijg geen bevestiging email omdat het overgegaan is naar KPN. Ik ben bang dat ik straks met 2 abonementen zit.je kan geen email sturen naar KPN telfort

icon

Beste antwoord door JanD 23 oktober 2020, 15:40

 Ik heb mijn abonement opgezegd klantnummer 1001773555 maar krijg geen bevestiging email omdat het overgegaan is naar KPN. Ik ben bang dat ik straks met 2 abonementen zit.je kan geen email sturen naar KPN telfort

Hallo @gu1001773555 , KPN kun je gratis bellen onder nummer 0800 0402.

 

Bekijk reactie

2 reacties

 Ik heb mijn abonement opgezegd klantnummer 1001773555 maar krijg geen bevestiging email omdat het overgegaan is naar KPN. Ik ben bang dat ik straks met 2 abonementen zit.je kan geen email sturen naar KPN telfort

Hallo @gu1001773555 , KPN kun je gratis bellen onder nummer 0800 0402.

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @gu1001773555, jammer om te lezen dat je jouw abonnement hebt opgezegd. Je hoort echter natuurlijk gewoon een bevestiging van de opzegging te krijgen.

Mocht je 'm nog niet ontvangen hebben, dan raad ik je aan om het advies van JanD hierboven te volgen. Mijn collega's van de klantenservice kijken het dan voor je na en helpen je waar nodig om dit in orde te maken.

Reageer