beantwoord

betreft klacht over internet

• 29 april 2015
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

10 april heb ik bij jullie aangemeld voor het aanvragen van standaartinternet van 30 mb (23 euro p/m). vanaf 28 april kon ik gebruik maken van mijn internet. na heel vaak proberen is het mij niet gelukt om alles aan te sluiten , dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Tijdens het gesprek over de aansluiting heb ik ook begrepen van een medewerker dat ik tot 9 mb gebruik kan maken. Door een of andere manier kan er geen 30 mb worden geleverd. Nu ben ik al over mijn opzegtermijn. Ook kan ik geen hogere mb aanvragen omdat er niet meer dan 9mb geleverd kan worden niet. dit zal maandelijks te weinig mb zijn voor mij. Ook zit is vast aan een jaarlijks contact en weet niet meer wat ik hiermee moet doen.

graag hoop ik hiermee geholpen te worden

Afwachtend op een reactie

Gr

S. YILMAZ
icon

Beste antwoord door Stephen 22 mei 2015, 20:17

@selcanyilmaz75,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
Vrees dat aan je snelheid weinig te doen valt. Je bent namelijk een abonnement aangegaan TOT 30 mb. Op de Website is zichtbaar en/of navraag had jou vantevoren al kunnen leren dat op jouw specifieke adres maximaal 9 mb mogelijk is. Oa de afstand tot de wijkcentrale is simpelweg te groot om een hogere snelheid te leveren.

Volgende keer jezelf beter inlichten vooraf is het enige advies.

Succes en toch veel plezier met je verbinding!

P.s. Zelf ook 2 jaar 9 mb als maximum gehad, niet ideaal, maar alle reguliere dingen kan je er prima mee doen.
Reputatie 8
Badge +16
@selcanyilmaz75,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie.
Wat vervelend om dit te moeten vernemen. Ik ontvang graag jouw postcode en huisnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

@Matthijs1986,

Bedankt voor je reactie!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@selcanyilmaz75,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen