Betalen voor "service" bij Telfort

• 22 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 402 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement bij Telfort verlengt. Nieuwe simkaart kwam op tijd, activeren ging op zich goed en ik kon snel bellen met mijn nieuwe simkaart. Alleen internet werkte niet. Per email een vraag stelen bij Telfort gaat niet meer, dus maar gebeld met de servicelijn. Na 1 minuut wordt de verbinding verbroken zonder dat ik iemand aan de lijn heb gehad. Nogmaals gebeld. Probleem uitgelegd en wat blijkt: de instellingen bij Telfort staan niet goed en moeten aangepast worden. De vriendelijke medewerker doet dit en vraagt mij mijn toestel uit te zetten en na 2 minuten weer aan te zetten. Nu werkt internet wel. MAAR WAAROM MOET IN € 1,-- KOSTEN BETALEN OMDAT TELFORT EEN FOUT HEEFT GEMAAKT?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Naar het 0900 van de klantenservice bellen kost 0,50 cent per gesprek en in hoofdletters typen komt over als schreeuwen en is volgens de forumregels niet toegestaan
Fijne reactie hoor. Niet ingaan op de inhoud, maar reageren op per ongeluk getypte hoofdletters.. Op de site van Telfort kan ik overigens geen "forumregels" vinden. Bij mij komen hoofdletters overigens niet over als schreeuwen, maar als aandachtpunt voor de essentie van de klacht.
Daarom nogmaals mijn klacht: Waarom moet ik betalen voor servicekosten als Telfort een fout maakt?
Badge
Op zich een begrijpelijke goede opmerking. Alleen de kosten worden al in rekening gebracht op het moment dat er telefonisch contact met de helpdesk wordt gemaakt. De oorzaak/plaats van het probleem wordt later pas duidelijk. Je kunt hier op dit forum Telfort vragen het bedrag in de vorm van een creditnota of korting te verwerken.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Rik!

Terechte vraag hoor! Je betaalt voor onze klantenservice omdat we er zo onder andere voor kunnen zorgen dat andere kosten laag blijven. Bovendien os het net wat Stoney aandraagt: de oorzaak van het probleem komt vaak pas later aan het licht. Stuur gauw je postcode en huisnummer naar mij in 'n bericht, dan zorg ik ervoor dat het goed komt wat betreft de gemaakte belkosten. Maar, eigenlijk belangrijker: werkt nu echt alles naar wens? Hoor het anders graag van je.

@jimny, @Stoney,

Klasse heren, bedankt.

Reageer