Betaalpincode gewijzigd en onbekend!

  • 21 maart 2014
  • 0 reacties
  • 628 keer bekeken

Ik was klant van Concepts ICT en kwam er vandaag achter dat de door mij ingestelde betaalpincode voor interactieve TV niet meer werkt. Het lijkt erop dat die betaalpincode dezelfde moet zijn als de pincode welke per brief met klantnummer zou worden toegestuurd. Deze brief heb ik nooit ontvangen. Via mailcontact met de helpdesk kreeg ik als antwoord dat ik een dergelijke pincode niet zou ontvangen omdat die pincode niet bestemd was voor glasvezelgebruikers. Hoe moet ik nu betaalde uitzendingen bekijken via bv. RTL-XL?

Verder is de Telfort glasvezel app niet compatibel met één van mijn mobiele apparaten. Wanneer komt er wel een bruikbare moderne app voor glasvezelgebruikers? Telfort scheept ons nu af met de oude Concepts app onder een Telfort naam!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer