beantwoord

Beta firmware ZyXEL p-2601HN-F1 AANVRAAG

• 5 maart 2012
  • 40 reacties
  • 15490 keer bekeken

Toon het eerste bericht

40 reacties

Hoi,

Een maand of twee terug, was mijn modem compleet onbenaderbaar en sindsdien zijn er problemen. (wellicht is mijn modem gehacked). Na een harde factory reset. Kwam mijn verbinding in ieder geval weer op. 

Graag zou ik een nieuwe firmware ontvangen (Huidige is ook bl 6) in de hoop dat dit enig soelaas biedt. 

Groeten,
Maarten 
Hoi,

Een maand of twee terug, was mijn modem compleet onbenaderbaar en sindsdien zijn er problemen. (wellicht is mijn modem gehacked). Na een harde factory reset. Kwam mijn verbinding in ieder geval weer op. 

Graag zou ik een nieuwe firmware ontvangen (Huidige is ook bl 6) in de hoop dat dit enig soelaas biedt. 

Groeten,
Maarten 

UPDATE:

Inmiddels vond ik versie 7 terug op mijn modem en zijn de problemen alleen maar groter geworden. Een paar keer per dag uitval. Helpdesk gebeld voor een ander type modem en uiteindelijk heb ik VDSL besteld. Nieuwe modem, veel meer snelheid en goedkoper... ;)

Daar zit ik nu dus op te wachten, met smart, want mijn verbinding ligt er meerdere malen per dag uit! Zodra ik een beetje ga internetten is het al mis.

Zojuist terug gegaan naar factory defaults en het lijkt nu beter te gaan.

Groeten
Maarten
UPDATE:

Inmiddels vond ik versie 7 terug op mijn modem en zijn de problemen alleen maar groter geworden. Een paar keer per dag uitval. Helpdesk gebeld voor een ander type modem en uiteindelijk heb ik VDSL besteld. Nieuwe modem, veel meer snelheid en goedkoper... ;)

Daar zit ik nu dus op te wachten, met smart, want mijn verbinding ligt er meerdere malen per dag uit! Zodra ik een beetje ga internetten is het al mis.

Zojuist terug gegaan naar factory defaults en het lijkt nu beter te gaan.

Overigens is mijn verbinding sinds mijn belletje met de helpdesk ineens teruggezet van max ongeveer 10mb naar 6 mb.:( Ik hoop dat dat te maken heeft met het omzetten van de lijn.

Groeten,
Maarten
Reputatie 4
Badge +3
@sp878513,

Uw verbinding staat gepland om omgezet te worden op 18-07-2012. De verbinding ziet er vandaag redelijk stabiel uit (slechts 1 onderbreking) maar gisteren was het erg instabiel. Toch om zeker te zijn, wil ik graag een keer de gehele verbinding met u laten doorlopen. Ik ontvang graag in een privé bericht uw naw-gegevens en 06-nummer zodat dit uitgezocht kan worden.

Henk
ik wil ook graag de laatste firmware aanvragen voor P-2601HN-F1
Ik zou ook graag de nieuwe firmware gepusht willen hebben. Is dit mogelijk? Ik heb sinds vandaag deze router en merk dat bestanden wegschrijven naar mijn NAS erg traag gaat. Ik vermoed dat ik komt door de MTU grootte. Volgens mij is het mogelijk om MTU in de nieuwe versie vd firmware aan te kunnen passen?

Dank!
Badge
Ik heb een probleem met het van buiten forwarden van WOL op een P-2601HN-F1. Ik weet inmiddels dat het zou moeten werken met firmware versie V3.10(BLV.7). Mijn versie is V3.10(BLV.7)D0_20130307 en dit werkt niet.

Ik zie routers zonder de "D0_20130307" toevoeging die goed werken. Kan de laatste versie naar mijn router gepushed worden?

BVD.
Badge
Ik heb een probleem met het van buiten forwarden van WOL op een P-2601HN-F1. Ik weet inmiddels dat het zou moeten werken met firmware versie V3.10(BLV.7). Mijn versie is V3.10(BLV.7)D0_20130307 en dit werkt niet.

Ik zie routers zonder de "D0_20130307" toevoeging die goed werken. Kan de laatste versie naar mijn router gepushed worden?

BVD.

Ha! opgelost.
hallo

zou ik graag de meest recente update voor P-2601HN-F1 mogen?

alvast bedankt
apti
Reputatie 8
Badge +16
@Apti8:

Welke versie heb je nu? En voor welk specifiek probleem zou je een update willen?
@Apti8:

Welke versie heb je nu? En voor welk specifiek probleem zou je een update willen?

V3.10(BLV.7)D0_20130307
Soms valt de verbinding weg en dan krijg ik een melding dat de DSL lijn wegvalt, ik heb de klantenservice gebeld en er is pas iemand langsgeweest van kpn die heeft alles gecontroleerd maar er is niks mis met de bekabeling. Ik denk dat het toch aan de modem ligt. Als er een recente update beschikbaar is voor de modem misschien wordt het probleem dan wel opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Als je meldingen krijgt dat DSL wegvalt, dan is het advies om daar een nieuw topic over aan te maken met als titel "Wegvallende DSL-lijn" ofzo.

Daar kun je aangeven wat er allemaal al gebeurd is...

Ik denk namelijk dat de kans erg klein is dat er iets mis is met de firmware.
Als je meldingen krijgt dat DSL wegvalt, dan is het advies om daar een nieuw topic over aan te maken met als titel "Wegvallende DSL-lijn" ofzo.

Daar kun je aangeven wat er allemaal al gebeurd is...

Ik denk namelijk dat de kans erg klein is dat er iets mis is met de firmware.

wat is op dit moment de nieuwste firmware dan? als er een nieuwe beschikbaar is. waarom zou ik deze dan niet mogen ontvangen?
Reputatie 8
Badge +16
Als er nieuwe (geteste) firmware is dan krijg je die automatisch van Telfort.

Verder lijkt me de kans erg klein dat er nu nog stabiliteitsproblemen worden veroorzaakt door bugs in de de firmware van dit modem. De grootste fouten zijn er inmiddels wel uit.

Vandaar het advies om een nieuw topic aan te maken.

Reageer