beantwoord

Beta firmware ZyXEL p-2601HN-F1 AANVRAAG

• 5 maart 2012
  • 40 reacties
  • 15490 keer bekeken

Hallo,..

Graag zou ik de nieuwe beta firmware aan willen vragen, V3.10(BLV.7) Heb nu BLV.6

Zou u dat kunnen regelen aub?

Bvd

Dennis.
icon

Beste antwoord door Telfort webcare 6 maart 2012, 10:48

Ik heb het verzoek doorgezet om uw firmware te updaten. :)

Henk
Bekijk reactie

40 reacties

Badge +7
Ik heb het verzoek doorgezet om uw firmware te updaten. :)

Henk
Ik ben sinds vorige week overgegaan van Online naar Telfort maar ik heb nog geen contact met de buitenwereld.

Mijn firmware is V3.10(BLV.5) en verder als een brandende dsl lampje en een knipperende power kom ik niet.

na diverse reset pogingen en aan/uit dagen vraag ik me af of de v.5 firmware niet de boosdoener kan zijn ?

mvg
Badge +7
Nee, daar heeft de firmware geen invloed op. Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer zodat ik dit voor u kan nakijken.

Henk
Ter info ;

Ik heb het nieuwe modem ontvangen, daarna werkte alles. 😃
hoi ,
ik zou ook erg graag de BETA -versie er op willen hebben,
is dit mogelijk?
mvg andre
Badge
Mag ik ook de update proberen ajb?
Badge +7
hoi ,
ik zou ook erg graag de BETA -versie er op willen hebben,
is dit mogelijk?
mvg andre
Mag ik ook de update proberen ajb?

Voor beide een aanvraag gedaan om de firmware te updaten. :)

Henk
Ik zit nog altijd te wachten op de Beta firmare,....

Dus bij deze een heraanvraag.

Bvd Dennis
Hallo,

Ook ik zou graag de nieuwste versie van de software op mijn router willen om wake-on-lan te kunnen gebruiken.

Alvast bedankt,

Renske
Badge +7
@Dennis78, renske_zengers,

Firmware-update is aangevraagd.

Henk
Kunnen jullie ook de beta versie bij mij erop zetten? :mrgreen:

Bedankt!
Beste, kan dit aub ook bij mij gebeuren?.. alvast bedankt
ik wil graag ook de beta firmware ontvangen, alvast bedankt,
Badge +7
@bookie988, @lesly1979, @Weeman,

Een firmware-update is hierbij aangevraagd.

Henk
hoe werkt dat eigenlijk, gaat dat automatisch, die beta firmware?
Gaarne wil ik ook graag de nieuwe firmware voor de Zyxel P-2601 HN-F1 ontvangen.

Ik ben onlangs overgegaan op deze modem omdat de vorige stuk gegaan was. Het lijkt wel een teruggang in de mogelijkheden: ik kan niet zo precieze firewall instellingen meer maken als vroeger.
Ik heb nu problemen met een IP-camera, om deze toegankelijke te maken vanaf internet, UPNP gedraagt zich eerst goed, later werkt het opeens niet meer. Probeerde het later door UPNP uit te zetten en zelf de poorten open te zetten te regelen, maar opeens bleek via WIFI de camera niet meer benaderbaar. Dacht natuurlijk eerst dat de wifi van de camera stuk gegaan was, rood lampje brandde, mede omdat als je 'm via een draadje koppelde hij het wel deed. Na uren resetten etc uiteindelijk de zyxel maar een keer gereset: wat schertste mijn verbazing: probleem opgelost, de camera werkte weer! Blijkbaar zit er een bug in de DHCP/WIFI die dit probleem veroorzaakte. Misschien een combi met het feit dat ik het IP-adres vastgezet had.

Hoop dat een niewe firmware dit oplost. Als ik de pfd bij de laatste normale firmware lees, zie ik een hele lijst met bugfixes in de 3.11 versie. Kan iemand aangeven hoe de telfort firmware beta versie zich verhoudt tot de laatste door zyxel beschibaar gestelde versie?

met vriendelijke groet,
Reputatie 8
Badge +16
De Telfort-versie is moeilijk te vergelijken met die van Zyxel. Telfort laat deze zelf ontwikkelen en daardoor wijkt deze op een aantal punten af. Verder is Telfort niet altijd duidelijk over de release-notes van nieuwe versies.
Verzoek om mijn modem te updaten met de firmware 07. Sinds een aantal weken zeer veel problemen met wegvallende verbinding. Ook downloaden via newsgroups vreselijk traag.

Groet,
Kees
Reputatie 8
Badge +16
@keeslamper:

De vraag is of een nieuwe firmware je verbinding stabieler maakt.

Anders is het misschien handiger om een eigen topic aan te maken en daar gedetailleerd aan te geven wat er precies mis gaat.
Hallo,

ik wil ook graag de laatste firmware aanvragen voor P-2601HN-F1

Groetjes,

Dannie
Reputatie 4
Badge +3
@Burgerking,

Welkom op het forum!

Uw modem heeft op dit moment de laatste firmware. :)

Henk
Badge
Hallo,..Graag zou ik de nieuwe beta firmware aan willen vragen, V3.10(BLV.7) Heb nu BLV.6
Zou u dat kunnen regelen aub?

Zo kan ik beslissen of ik mn Telfort abonnement wil verlengen of wat anders.

Bvd,

Frank
Reputatie 4
Badge +3
@fbem,

Ik heb de firmware-upgrade voor u aangevraagd. :)

Henk
Badge
Bedankt voor de snelle Firmware upgrade.

Wat zijn eigenlijk de veranderingen, want zo op het oog zie ik zo gauw geen verschil?
Reputatie 8
Badge +16
Eerst vraag je om een firmware-update... en daarna ga je je afvragen waarom je deze wil?

Reageer