beantwoord

Bestelformulier internet werkt niet

• 25 mei 2015
  • 1 reactie
  • 398 keer bekeken

Als ik mijn postcode in het veld plaats en vervolgens het huisnummer krijg ik na verzenden van het bestelformulier de volgende foutmelding:
Oeps, een of meerdere velden zijn niet correct of volledig ingevuld
Bevat je straatnaam ongeldige tekens (zoals '?,!')? Je straatnaam kan niet langer dan 50 tekens zijn (maar dat is meer dan genoeg, toch?)
Bevat je woonplaats ongeldige tekens (zoals '?,!')? Je woonplaats kan uit maximaal 50 tekens bestaan (als dat überhaupt bestaat)

En dit terwijl mijn adres automatisch wordt gegenereerd en zeker klopt.
Is er iets mis?
icon

Beste antwoord door Michael 26 mei 2015, 09:55

@spees,

Welkom!

Dat is bijzonder inderdaad. Het kan zo zijn dat de administratie van KPN (want daar wordt de check gedaan), afwijkt van hoe het adres in werkelijkheid is opgebouwd. Ik kijk hoe dan ook graag voor je na wat dit te betekenen heeft als je jouw naw-gegevens aan mij verstuurt in een privébericht. Ikzelf zie overigens dat de postcodecheck goed zou moeten werken.

Michael
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
@spees,

Welkom!

Dat is bijzonder inderdaad. Het kan zo zijn dat de administratie van KPN (want daar wordt de check gedaan), afwijkt van hoe het adres in werkelijkheid is opgebouwd. Ik kijk hoe dan ook graag voor je na wat dit te betekenen heeft als je jouw naw-gegevens aan mij verstuurt in een privébericht. Ikzelf zie overigens dat de postcodecheck goed zou moeten werken.

Michael

Reageer