beantwoord

Bestaat Telfort nog wel? Of is het al KPN?

• 17 februari 2020
  • 7 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik kan het inmiddels niet meer volgen. Bestaat Telfort nu eigenlijk nog wel? Als je belt wordt je direct doorverbonden met KPN 0800-0402. Mijn buurman heeft XS4ALL en belt ook nog steeds met XS4ALL,wordt dus weer niet doorgeschakeld. Gaan zowel Telfort als XS4ALL binnen enkele maanden gewoon helemaal verdwijnen? Of blijven de merknamen gewoon intact? 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door jimny 17 februari 2020, 22:45

Vanaf 26 januari bestaat Telfort mobiel niet meer omdat die zijn overgegaan naar KPN, echter Telfort Thuis is nog wel in de lucht die abonnementen gaan zoals het nu staat in zomer naar KPN tot dan bestaat Telfort nog steeds 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @PM Teller, we bestaan op het moment nog gewoon inderdaad :slight_smile:  De mobiele abonnementen zijn vorige maand overgegaan naar KPN, de Thuispakketten zijn nog bij mij te vinden. Later dit jaar zal dit over gaan, maar wanneer precies is nog niet bekend. Dit betekent ook dat je voor mobiele abonnementen in de MijnKPN kunt kijken, een Thuis aansluiting is nog in de Mijn Telfort.

Het kan zijn dat het voor jouw buurman met XS4ALL anders gaat, dat proces verloopt heel anders. De details weet ik niet, maar het laatste wat ik las is dat de naam XS4ALL nog behouden blijft.

Reputatie 8
Badge +11

XS4ALL had geen eigen forum voor zover ik weet, bij het KPN forum kan je inderdaad wat nieuwe namen zien. Door drukte springen daar een paar KPN collega's bij die normaal Twitter en Facebook doen :wink:

XS4ALL had geen eigen forum voor zover ik weet, bij het KPN forum kan je inderdaad wat nieuwe namen zien. Door drukte springen daar een paar KPN collega's bij die normaal Twitter en Facebook doen :wink:

Wel een eigen help desk een forum zal niet nodig zijn geweest, hoewel deze er wel zijn. Wellicht niet vanuit XS zelf.

Reputatie 8
Badge +18

Vanaf 26 januari bestaat Telfort mobiel niet meer omdat die zijn overgegaan naar KPN, echter Telfort Thuis is nog wel in de lucht die abonnementen gaan zoals het nu staat in zomer naar KPN tot dan bestaat Telfort nog steeds 

Dank je wel Jimmy. Hier kan ik wat mee. Want ik heb zowel een mobiel abonnement alsmede een internet/tv abonnement bij Telfort. Het werd een beetje vaag allemaal. Bedankt voor de duidelijkheid. 

Groetjes Peter/Rotterdam

Reputatie 8
Badge +18

Neem deze link even door 

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-mobiel-wordt-kpn-86012/index5.html#post724791

XS4ALL krijgt daarmee de constructie die Telfort nu heeft. Het lijkt er zelfs op dat er aangepaste KPN abonnementen afgesloten kunnen worden waarmee je door de XS4ALL geholpen wordt.

In plaats van een uit Telfort, KPN, gezien de nieuwe namen ook Yes en XS4ALL samengesteld team moderatoren zoals nu het geval is op het KPN forum het geval is.

Reageer