beantwoord

Beschikbaarheid glasvezelpakket in gebied 7603

• 29 september 2016
  • 3 reacties
  • 454 keer bekeken

Wanneer ontvang ik een aanbieding voor een glasvezel alles-in-1-pakket? Dit antwoord kreeg ik van de Cogas:

Cogas Kabel/CIF legt een open netwerk aan, een netwerk dat bestaat uit 2 glasvezels. Op dit moment is er 1 vezel in gebruik. Over deze vezel kunnen alle providers in Nederland diensten leveren.
Een dienstaanbieder maakt zelf de keuze om diensten te leveren.

Op dit moment zijn er vijf providers op het glasvezelnetwerk, te weten Caiway, Fiber en Solcon voor consumenten en Weserve en CBizz voor zakelijke klanten. Het Cogas-netwerk is een open netwerk, wij ambiëren zeker meer aanbieders.

Aangezien de kabel er ligt en ik het liefst klant blijf bij Telfort dan zou ik graag zo spoedig mogelijk een aanbieding tegemoet willen zien. Mijn huidige snelheid ( max 16Mb) is niet meer van deze tijd.

Met vriendelijke groeten,

Lito Fernández
icon

Beste antwoord door Stephen 14 oktober 2016, 16:39

Hallo Lifter, helaas hebben wij hier geen zicht op. Wanneer je je aanmeldt via Eindelijk Glasvezel dan ontvang je een bericht zodra glasvezel beschikbaar wordt op jouw adres.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Hallo Stephan,
als ik de postcodecheck uitvoer dan is hier nog geen glasvezel beschikbaar. Daar gaat mijn vraag namelijk over. Per wanneer is dit wel leverbaar?
Met vriendelijke groeten,

Lito Fernández
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Lifter, helaas hebben wij hier geen zicht op. Wanneer je je aanmeldt via Eindelijk Glasvezel dan ontvang je een bericht zodra glasvezel beschikbaar wordt op jouw adres.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Lito, excuses voor de late reactie. Heb je ook gekeken of wij glasvezel kunnen leveren op jouw adres? In afwachting van jouw reactie.