beantwoord

beschikbaarheid eindelijkglasvezel.nl vs kpn/telfort site

• 2 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 1375 keer bekeken

Op zoek naar een upgrade voor mijn ADSL lijn voer ik natuurlijk de nodige postcodechecks uit.

Vreemd genoeg geeft eindelijkglasvezel.nl:
"helaas hier komt geen glasvezel",

terwijl de postcodecheck van KPN en Telfort zelf het volgende zeggen:
"telfort Glasvezel is op het opgegeven adres beschikbaar. Echter, op dit moment is de planning voor aanleg van glasvezel in uw wijk nog niet bekend. Zodra de planning bekend is verwerken wij deze, zodat u hier de leveringstermijn van onze diensten kunt opvragen."

Welke van de twee moet ik nu geloven, en wat zou de levertermijn zijn? En als er KPN/Telfort glasvezel komt, is dat dan tot in mijn huis, of FttC?
N.B. ik woon op de 6 verdieping van een grote flat, postcode bij moderators bekend neem ik aan?
icon

Beste antwoord door Kimberley 21 augustus 2014, 14:53

@Coenco,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Ik heb zojuist contact gehad met een van mijn collega's.
Op dit moment is de wijkcentrale bij jou in de buurt nog niet geschikt voor het leveren van glasvezel. Er is bij ons ook geen inzicht in een eventuele datum wanneer dit dan wel is. Mijn collega adviseerde je om via eindelijkglasvezel.nl je aan te melden voor de nieuwsbrief. Via deze nieuwsbrief houd Reggefiber de geïnteresseerde op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom glasvezel. Zij stellen je via deze weg dan ook als eerste op de hoogte als er een datum bekend is wanneer jouw wijkcentrale aangesloten wordt op glasvezel.

Kim
Bekijk reactie

7 reacties

Badge
@Coenco,

wat vreemd dat er twee verschillende antwoorden uit de postcode checks komen.

Ik heb je gegevens opgevraagd en de vraag uitgezet bij de desbetreffende afdeling hoe dit komt en wat nu precies het juiste antwoord is.
Zodra ik meer informatie heb, dan hoor je dit van mij.

Kim
Kim

Alvast bedankt. Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Hoi Kim

Ondertussen een weekje verder. De site van telfort/kpn en eindelijkglasvezel.nl zijn het nog steeds niet met elkaar eens. Is er bij jullie al iets bekend?

groet
Coen
Badge
@CoenCo,

Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen van de afdeling. Gelijk een reminder uitgestuurd.
Als ik wat hoor laat ik het weten!

Kim
Badge
@Coenco,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Ik heb zojuist contact gehad met een van mijn collega's.
Op dit moment is de wijkcentrale bij jou in de buurt nog niet geschikt voor het leveren van glasvezel. Er is bij ons ook geen inzicht in een eventuele datum wanneer dit dan wel is. Mijn collega adviseerde je om via eindelijkglasvezel.nl je aan te melden voor de nieuwsbrief. Via deze nieuwsbrief houd Reggefiber de geïnteresseerde op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom glasvezel. Zij stellen je via deze weg dan ook als eerste op de hoogte als er een datum bekend is wanneer jouw wijkcentrale aangesloten wordt op glasvezel.

Kim
Beste Kim

Ik ben ondertussen aangemeld voor de nieuwsbrief,
Bedankt voor het uitzoeken!
Badge
@CoenCo,

Geen probleem! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden 😉.

Kim

Reageer