beantwoord

Beperkte aanbod snelheid internet

• 16 februari 2017
  • 5 reacties
  • 1046 keer bekeken

Ik heb op het moment een 20mbit internet abonnement van jullie, echter zou ik graag een sneller internet willen. Het lijkt erop dat het wel mogelijk moet zijn op mijn adres via verschillende websites. Ik vraag me af hoe het kan dat jullie mij maximaal 20mbit aanbieden (waarbij de echte snelheid 12mbit is) terwijl andere partijen wel een hogere snelheid bieden. Is dit simpelweg misleidende informatie of zit er echt verschil in? Het verloopt toch beide via dezelfde kabel?
icon

Beste antwoord door chucky666 16 februari 2017, 21:37

20mb is via adsl2 je hebt dus waarschijnlijk nog een oud abonnement.
Via mytelfort kan je van abonnement veranderen.
Als er vdsl beschikbaar is bij jou dan kan je deze hier kiezen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +3
20mb is via adsl2 je hebt dus waarschijnlijk nog een oud abonnement.
Via mytelfort kan je van abonnement veranderen.
Als er vdsl beschikbaar is bij jou dan kan je deze hier kiezen.
Bij mijn abonnement staat 20mbit met daarbij 12mbit (dit wordt geleverd) en heb verder geen mogelijkheid om mijn abonnement aan te passen naar een hogere snelheid. Komt dit omdat er simpelweg geen adsl+/vdsl is geinstalleerd bij mij in de omgeving?
Reputatie 8
Badge +9
Op onderstaande webite kan je zien wat er precies mogelijk is op jouw adres.
ADSL, VDSL of glasvezel..

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Bedankt voor de link, blijkbaar is 12mbit hetgeen waar ik het mee moet doen. Verder staan er ook geen geplande upgrades gepland 😞
Reputatie 8
Badge +9
Bedankt voor de link, blijkbaar is 12mbit hetgeen waar ik het mee moet doen. Verder staan er ook geen geplande upgrades gepland :(
Hier ook niet, ik moet het ook al vele jaren met 24 Mbps doen... je doet er niks aan behalve blijven hopen en afwachten.