beantwoord

Beloftes worden niet nagekomen

• 8 juni 2015
  • 33 reacties
  • 1051 keer bekeken

Toon het eerste bericht

33 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Speedtest.nl is onbruikbaar voor moderne snelle verbindingen omdat de testbestanden veel te klein zijn.
Een downloadbestand van 1 MB en een uploadbestand van 128 Kb is in een fractie van een seconde klaar en geeft de verbinding dus geen tijd om een gemiddelde te destilleren, iets wat met een downloadbestand van bijvoorbeeld 100 MB of meer wel kan.
Deze testsite stamt dan ook nog uit de tijd van de 56K-inbelverbindingen en het is mij een raadsel dat deze nog steeds online is en dus gebruikt kan worden door mensen die blijkbaar niet beter weten.
Reputatie 2
Nog steeds geen bericht /actie van de moderators hier en geen reactie op het voorstel. En ik lees in de berichten op diverse fora dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal. Ik ben van mening over diverse zaken zeer ontevreden te zijn. Zo vlak voor het weekend begin ik me dus langzaam aan kapot te ergeren aan Telfort en het spant erom of we nog wel klant zullen blijven aldus ook het thuisfront op dit moment. Ik betaal liever meer voor een bepaalde provider die z'n zaakjes wél voor elkaar heeft allemaal en met een visie voor de nabije toekomst voor kleine dorpen wel in het vizier heeft dan een provider die de betalende kudde levenloos achterlaat in kleine dorpen.

<edit door moderator>
Badge
Dit kan echt niet, je bent ronduit onbeschoft, zie ook de gebruiksregels van het form van Telfort:

http://www.telfort.nl/voorwaarden/forum/

"Vanzelfsprekend verwachten we dat iedere gebruiker respect toont voor anderen bij gebruik van de verschillende onderdelen van de Telfort community en op basis van gezond verstand hieraan deelneemt."
Reputatie 8
Badge +16
En voor wat betreft die werkloze zogenaamde helpertjes hier, de aandachtzoekers van Telfort die hun post count hoog willen houden in de hoop nog iets van credit in deze maatschappij te kunnen krijgen als loser.... ik lach me kapot om jullie.
Ik zie mezelf niet als aandachtzoeker of loser... ik help graag mensen verder met de kennis en ervaring die ik in de loop van de jaren heb opgebouwd.

Maar blijkbaar heb je moeite om lastige begrippen als 'forum' te begrijpen. Bij een forum is het vooral de bedoeling dat de community onderling informatie uitwisselt en elkaar helpt. En als jij dat niet wilt, kun je beter de helpdesk bellen. Dan wordt je ook geholpen maar dan zonder dat anderen zich ermee bemoeien.

Daarnaast verbaast het me (of juist niet?) dat je als ict-er weinig openstaat voor suggesties van anderen. En dat is jammer want door te luisteren naar anderen kun je (nog) beter worden.

Ik heb niks maar dan ook werkelijk niks met jullie te maken en een betere baan, en hoger aanzien dan jullie. Dus noem me maar tutoieer me maar niet.
En mensen die zich een status toemeten op basis van hun opleiding, functie en salaris, neerkijken op anderen en niet het fatsoen hebben om anderen als gelijkwaardig te behandelen, daar kan ik bijzonder weinig respect voor opbrengen.
Reputatie 2
Ik heb niet eens de moeite genomen jullie reacties te lezen. Als er geen mod is die jullie reacties serieus neemt... tsja...

Ik verdedig me .Equality or Arms heet dat in het recht en als je zo'n ongelooflijke loser bent dat je dat niet begrijpt zou ik maar snel een nieuw leven zoeken als ik jullie was! Dingen zijn allang opgeslagen hier. Succes met het 'helpen' van anderen! De enige partij met wie ik te maken heb hier is Telfort, niet jullie. Ik zou zeggen: Succes, hap lekker verder vandaag en bijt je lekker vast in je levenspad hier en de topics waar je nog niet in hebt geschijt.
Reputatie 8
Badge +19
[...]en de topics waar je nog niet in hebt geschijt.

In goed Nederlands moet dat 'gescheten' zijn, meneer de 'hoogopgeleide'...
En ik ben 56, by the way... :8
Reputatie 4
Badge +3
@TedV,

Ik heb je post aangepast. Het is niet toegestaan om de gerespecteerde leden van de community zo te behandelen. Laat iedereen in zijn/haar waarde en houd het bij de inhoud van de vraag die je stelt. De andere forumleden zijn hier om je verder te helpen, bieden je suggesties aan en steken tijd in jouw vraag. Het forum is voor iedereen toegankelijk en iedereen is vrij om te reageren. Houd hier rekening mee wanneer je post. Dit kun je terug lezen in onze huisregels.

Voor wat betreft jouw verbinding, je geeft aan dat je een vervangend modem wil ontvangen. Deze komt maandag bij je binnen. Ik lees graag of de ExperiaBox beter aan jouw verwachtingen voldoet.

Henk
Reputatie 8
Badge +2
@TedV,

Wat is nu de status van de verbinding?

Michael

Reageer