Zelfs surfen op het internet is nauwelijks meer mogelijk. :@
Is er iets kapot? Of een "gewoon" capaciteitsprobleem?
HELP!
[edit]
En zomaar de dubbele snelheid op een andere server...
Beste antwoord door Stephen
Fijn dat het opgelost lijkt te zijn! De technische details van de oplossing zijn als volgt;
“Er is een technisch probleem geconstateerd door netwerkbeheer waardoor er eerst een mutatie in de Switch gedaan moest worden gedaan. Na deze update zou het de eerstvolgende avond beter moeten gaan, graag bevestiging vanuit webcare”.
Dit is de tekst die we nu hebben gekregen, mocht er nog meer informatie over komen, laat ik je dit weten.
Ik laat jouw ticket nog 7 dagen in monitoring staan, zodat we met zekerheid kunnen zeggen of alles is opgelost.
@cremersdh,
Excuses voor de erg late reactie. Bedankt voor het sturen van je 06-nummer. Deze had ik na ontvangst meteen doorgezet voor het geval jij benaderd moest worden, technici waren druk bezig met dit probleem. De melding hierboven zou ook voor jou moeten gelden, heb je gisteravond nog steeds last gehad van de trage verbinding? Anders zal ik meteen na jouw bericht een update plaatsen.
@paperclip,
Leuk om te zien dat je er ook tijd in hebt gestoken, hoe kom je precies aan deze informatie? Bedankt in ieder geval voor je reacties, deze heb ik ook doorgestuurd met het onderzoek!
Stephen