beantwoord

Behoud e-mailadressen bij de overgang van ADSL naar glasvezel

• 23 juli 2015
  • 5 reacties
  • 1453 keer bekeken

Badge
Volgende week donderdag ga ik over van Telfort ADSL naar Telfort-glasvezel.
Blijven mijn e-mail adressen behouden bij de overgang van Telfort ADSL naar Telfort-glasvezel?
icon

Beste antwoord door Roderik 28 juli 2015, 09:16

Ik mag toch aannemen dat Telfort ziet dat ik een bestaande klant ben en overga van ADSL naar glas. Zoals je in mijn eerste zin kon lezen ga ik dus à.s. Donderdag over van ADSL telfort naar Glasvezel van Telfort. Moet ik nu wel actie ondernemen en zoja wat?:8
Ik zie dat je al actie hebt ondernomen. Je hebt bij de aanvraag van je glasvezelabonnement aangegeven dat je al over een ADSL abonnement beschikt. Mijn collega's houden er dus rekening mee.

Roderik
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
Hi @pd0amn, je kunt bij het aanvragen van je glasvezelabonnement aangeven dat je al gebruik maakt van ADSL. Je e-mailadressen worden dan behouden. Heb je al een aanvraag gedaan?
Badge
Hi @pd0amn, je kunt bij het aanvragen van je glasvezelabonnement aangeven dat je al gebruik maakt van ADSL. Je e-mailadressen worden dan behouden. Heb je al een aanvraag gedaan?

Ik mag toch aannemen dat Telfort ziet dat ik een bestaande klant ben en overga van ADSL naar glas.
Zoals je in mijn eerste zin kon lezen ga ik dus à.s. Donderdag over van ADSL telfort naar Glasvezel van Telfort. Moet ik nu wel actie ondernemen en zoja wat?:8
Reputatie 1
Ik mag toch aannemen dat Telfort ziet dat ik een bestaande klant ben en overga van ADSL naar glas. Zoals je in mijn eerste zin kon lezen ga ik dus à.s. Donderdag over van ADSL telfort naar Glasvezel van Telfort. Moet ik nu wel actie ondernemen en zoja wat?:8
Ik zie dat je al actie hebt ondernomen. Je hebt bij de aanvraag van je glasvezelabonnement aangegeven dat je al over een ADSL abonnement beschikt. Mijn collega's houden er dus rekening mee.

Roderik
Volgende week donderdag ga ik over van Telfort ADSL naar Telfort-glasvezel.
Blijven mijn e-mail adressen behouden bij de overgang van Telfort ADSL naar Telfort-glasvezel?

veel gemailed met telfort hierover en nu zie ik dit pas! gelukkig.
was voor mij lang onduidelijk.

Reageer