beantwoord

beeld interactieve tv blijft regelmatig stil staan

• 7 november 2013
  • 12 reacties
  • 2818 keer bekeken

Goedeavond

Ik heb een probleem met interactieve tv en hoop dat ik via deze weg wel geholpen kan worden (ik heb nu al 3 keer gebeld met gesperekken van gemiddeld een half uur en beloftes dat ik terug gebeld zou worden voor controle wat vervolgens ook geen enkele keer is gebeurd).
Ik heb sind 27 september internet en interactieve tv van telfort maar eigenlijk ook al van af het begin beeld dat zeer regelmatig even stil staat, het geluid gaat dan wel gewoon door.

zoals hier boven te lezen heb ik al een aantal keer contact gehad met de klantenservice de eerste keer moest de software van het kastje aangepast worden dat is ook gewoon gebeurd maar geen verandering de andere keren moest ik de modem reseten is ook al een paar keer gebeurd maar er veranderd niks.
Ik heb ook al een nieuwe kabel van af de modem naar het kastje gekocht en zelfs een nieuwe hdmi kabel geprobeert maar het helpt allemaal niks.
Ik heb 2 ontvangers en alle twee doen ze het zelfde.
In het verleden had ik kpn en nog nooit van zo iets dergelijks last gehad.
icon

Beste antwoord door Henk 8 november 2013, 12:14

@jasper85,

Vervelend om te lezen dat je last hebt van deze haperingen. Ik wil alsnog graag een terugbel-afspraak voor je inplannen om de gehele verbinding verder te onderzoeken. Zou je in een privébericht je mobiele nummer willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er contact opgenomen wordt.

Henk
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hallo jasper85
kun je eens inloggen op je modem via http://192.168.1.254 gebruikersnaam is admin wachtwoord is 1234 en dan op system info klikken en de gegevens die aan de rechterkant hier posten
hallo jimny
bedankt maar op het scherm komt te staan kan pagina niet vinden
Reputatie 8
Badge +17
oke dan heb je een ander modem gebruik deze link http://192.168.2.254 zelfde gebruikersnaam en wachtwoord, dan de gegevens die je ziet na inloggen hier posten
oke dan heb je een ander modem gebruik deze link http://192.168.2.254 zelfde gebruikersnaam en wachtwoord, dan de gegevens die je ziet na inloggen hier posten

welke gegevens wil je hier hebben?
Reputatie 8
Badge +17
De gegevens over je internet snelheid, vermoedelijk iets met vdsl of adsl2
bedoel je deze

INTERNET
VDSL: CONNECTED
Mode: PROFILE_8B
Download: 22964 Kbps.
Upload: 2228 Kbps.
WAN IP: 82.171.102.159
Subnet Mask: 255.255.192.0
Gateway: 82.171.127.254
Primary DNS: 195.241.77.55
Secondary DNS: 195.241.77.58

de eco functie staat uit
Reputatie 8
Badge +17
Ja die bedoelde ik je verbinding traint in met 23 Mb dus dat is ruim voldoende voor de iTv.

Is je modem zo dicht mogelijk max 50 cm aangesloten op het ISRA punt, heb je het kabeltje tussen Isra en modem al eens vervangen

hier nog een linkje met vragen en antwoorden en oplossingen over je modem

http://www.telfort.nl/klantenservice/dsl/Internet-TV-bellen/Modems.htm

kom je er niet uit dan moet webcare in actie komen 
oke nou dat scheelt al weer
ja helaas zit er een heel kort kabeltje aan ja minder dan 50 cm deze kabel is nieuw 
en de contactdoos op de muur is ook nog niet zo gek lang gelden vervangen  
Reputatie 8
Badge +17
Die contactdoos op de muur heb je die zelf vervangen, kun je een foto plaatsen liefst geopend van deze doos zodat de aansluitingen zichtbaar zijn.
nee deze is gemonteerd door een monteur van de kpn wat ik in het verleden gehad heb
en daarna ook nog wel een aantal maanden gebruikt via kpn nooit nergens meer last van gehad dus daar kan het niet aan liggen volgens mij
Reputatie 8
Badge +17
Morgen even afwachten totdat webcare het oppakt die lezen hier mee dus verder hoef je niets te doen
Reputatie 4
Badge +3
@jasper85,

Vervelend om te lezen dat je last hebt van deze haperingen. Ik wil alsnog graag een terugbel-afspraak voor je inplannen om de gehele verbinding verder te onderzoeken. Zou je in een privébericht je mobiele nummer willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er contact opgenomen wordt.

Henk

Reageer