Sinds afgelopen vrijdag heb ik telfort glasvezel. Werkt allemaal goed, ook de telefoon.
Ik kreeg die dag van Telfort een mailtje met oa de melding:Uw abonnement wordt beëindigd per . Vanaf dat moment kunt u geen gebruik meer maken van deze dienst.
Deze opzegbevestiging betreft alleen Telfort . Uw Telfort internet abonnement loopt gewoon door.
Het is een beetje cryptisch maar ik neem aan dat ze bedoelen dat telefoon via ADSL beëindigd is (klopt, op de dag van activatie glasvezel werkte het niet meer, maar op de glasvezel aansluiting dus wel).
Maar het internet abonnement via ADSL moet natuurlijk niet 'gewoon' doorlopen. Dat is te veel van het goede.
Wordt nu intern bij Telfort geregeld dat dit ADSL abonnement nog beëindigd wordt, of moet ik hier werk van maken? Zo ja wat is dan de meest efficiente manier?
Beste antwoord door Lotte1
De opzegging van de adsl gegevens wordt door ons behandeld. Je hoeft hier verder niets voor te doen. De mail met bevestiging was alleen voor de telefoon, omdat dit eerder is omgezet. Verdere opzegbrieven worden de komende weken verstuurd. Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?
Lotte