beantwoord

beëindigen ADSL abonnement

• 10 december 2013
  • 5 reacties
  • 1147 keer bekeken

Reputatie 1
Vraag aan telfort webcare:

Sinds afgelopen vrijdag heb ik telfort glasvezel. Werkt allemaal goed, ook de telefoon.
Ik kreeg die dag van Telfort een mailtje met oa de melding:Uw abonnement wordt beëindigd per . Vanaf dat moment kunt u geen gebruik meer maken van deze dienst. 
Deze opzegbevestiging betreft alleen Telfort . Uw Telfort internet abonnement loopt gewoon door.

Het is een beetje cryptisch maar ik neem aan dat ze bedoelen dat telefoon via ADSL beëindigd is (klopt, op de dag van activatie glasvezel werkte het niet meer, maar op de glasvezel aansluiting dus wel).
Maar het internet abonnement via ADSL moet natuurlijk niet 'gewoon' doorlopen. Dat is te veel van het goede.
Wordt nu intern bij Telfort geregeld dat dit ADSL abonnement nog beëindigd wordt, of moet ik hier werk van maken? Zo ja wat is dan de meest efficiente manier?
icon

Beste antwoord door Lotte1 10 december 2013, 12:22

@manatwork,

De opzegging van de adsl gegevens wordt door ons behandeld. Je hoeft hier verder niets voor te doen. De mail met bevestiging was alleen voor de telefoon, omdat dit eerder is omgezet. Verdere opzegbrieven worden de komende weken verstuurd. Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?

Lotte
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
@manatwork,

De opzegging van de adsl gegevens wordt door ons behandeld. Je hoeft hier verder niets voor te doen. De mail met bevestiging was alleen voor de telefoon, omdat dit eerder is omgezet. Verdere opzegbrieven worden de komende weken verstuurd. Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?

Lotte
Reputatie 1
hoi Lotte,

Ik kreeg nu net ook een brief inderdaad waarin ze zeggen dat vast bellen per 5-1-2014 wordt beëindigd. Ik kan er van wel vanuit gaan dat de telefoon op de glasvezelaansluiting gewoon blijft werken, ook na 5 januari? 

Beste mensen, per 19 oktober (morgen dus) is mijn telfort internet abonnement beeindigd,
op 21 september heb ik hiervan een bevestiging gekregen en er zou nog contact met mij

worden opgenomen, tot op heden niets gehoord, ik neem aan dat ik de router moet terugsturen naar u?
Naar welk adres dan, of krijg ik nog bericht hiervan en hoe dan? want vanaf morgen heb ik een ander emailadres dus wat is nu de bedoeling?

Met vriendelijke groet,

Merel Bos
adsl477935@telfort.nl

@merel bos zie deze link daarmee kan je een adres etiket printen.

Meer info vind je hier.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Je hoort in de bevestiging van de opzegging deze informatie te hebben gekregen.

Reputatie 3
Badge +1

Je mag inderdaad de apparatuur terugsturen naar ons @merel bos. De retourgegevens vind je in de link van @Galdor68

Reageer