Bedankt telfort maar niet heus

• 20 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 257 keer bekeken

Na veel problemen met het omzetten naar vdsl en de voorwaarden en het niet meer kunnen gebruiken van mijn Fritzbox van ellende maar deZyxel 2812 aangesloten.
Helaas kan ik dus nu niet meer doorverbonden worden via een computer wat tegenwoordig bij vele bedrijven en uiteraard ook niet bij Telfort het enige wat ik kan is tig keer het 0900 9596 nummer toetsen horen dat het 50 cent kost en dan tot de ontdekking komen dat het weggegooid geld in de put van Telfort is, want ik kan de toetsen dwars door de telefoon drukken maar dat *** modem accepteert heen enkel signaal.
Ook dmtf omgezet naar dfsk maar lou loene. Ik ben nu echt pistoff.
Dank Telfort

3 reacties

Badge
Ik heb zonder problemen een FB7490 met een VDSL-verbinding inclusief VOIP-telefonie werkend (en andere modellen van FB ook).

Voor het kunnen kiezen in een keuzemenu, heb ik in het modem bij het uitgaande telefoonnummer ''DTMF transmission' in moeten stellen op 'RTP or inband'.

Mocht dit toch niet werken, probeer dan één van de andere mogelijkheden onder ''DTMF transmission'.
Ik was het zat en heb een nieuwe FB 7490 gekocht.
FB blijft mijn favoriet ben van alle problemen af.
jammer dat het niet ondersteund wordt door Telfort maar gelukkig wel door AVM
Reputatie 8
Badge +2
Pyotr, Telfort biedt geen 'ondersteuning' op de FritzBox'en, in die zin niet, dat we je bij de helpdesk niet goed kunnen helpen als het niet goed werkt aangezien wij deze apparaten zelf niet leveren. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ze wel degelijk goed kunnen werken en dat het prima modems zijn naar mijn bescheiden mening. 🙂

Reageer