attainable speed

• 1 januari 2012
  • 4 reacties
  • 2217 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Sinds 23 dagen zit de snelheid weer op 10/1 nivo, te weten 10015/904
Maar de attainable speed gaat elke dag een beetje omlaag, was 11532 max, is nu terug op 9776.
Wat voor betekenis heeft dat dan en wat is de reden?

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Weet niemand antwoord op mij vraag?
Zit nu in mijn huis in China, had gister internetstoring (glasvezel), vanmorgen op zondag al een monteur langs om e.e.a. op te lossen. Nix tot na het weekend wachten hehe
Badge
Je zult toch wat meer info moeten geven, zoals modem/router type, en soort verbinding,
het enige wat ik je nu kan vertellen, is dat attainable: haalbaar betekend, en zelfs dat geeft geen garantie,of dat een werkelijke waarde is, alleen dat je die zou kunnen halen.......
Badge +7
Sinds 23 dagen zit de snelheid weer op 10/1 nivo, te weten 10015/904
Maar de attainable speed gaat elke dag een beetje omlaag, was 11532 max, is nu terug op 9776.
Wat voor betekenis heeft dat dan en wat is de reden?

Dit geeft alleen aan dat de verbinding op dit moment zo hoog mogelijk probeert in te trainen. De werkelijke snelheid en de attainable waarden kunnen een beetje van elkaar verschillen.
[attachment=0:vmbwt0w4]ronny forgeon.JPG[/attachment:vmbwt0w4]
Dit wil verder niks zeggen. :)

Henk
Reputatie 1
Badge +2
dank Henk.
Voor mij is elk klein beetje snelheid meer belangrijk, omdat ik stream van mijn huis in NL naar mijn huis in China hier. Dus de attainable upload speed van 936 zou al een belangrijk betere kwaliteit beeld dan de huidige 904 brengen. Dus in tegenstelling tot de meesten ben ik meer geinteresseerd in hoge upload dan hoge download. Uiteindelijk ben ik gebaat bij minimum 3000 upload, hoop dan ook dat de straatkast in mijn buurt snel wordt opgeleverd en ik Telfort VDSL kan bestellen

Reageer