@ Webcare request

• 19 januari 2012
  • 2 reacties
  • 1954 keer bekeken

Badge
Henk of Hugo,

Naar aanleiding van deze quote uit een ander bericht:

Dit klopt inderdaad. Uw verbinding is gisteren omgezet naar Internet + televisie en hierbij is DLM toegevoegd. De lijn ziet er verder prima uit en zolang de verbinding stabiel is zal de snelheid vanzelf omhoog schakelen.

Henk

Laat ik nu net weer digitale televisie via de kabel hebben van Caiway(spullen zijn binnen). Internet blijf ik nog wel bij Telfort(veel goedkoper) maar mijn vraag of verzoek is;
Internet + televisie kan bij mij weer alleen "internet" worden zodat ik eindelijk af ben van DLM. Kan dit ?
Contract van IPTV loopt tot augustus dus dat is mijn probleem maar ik wil alleen nog internet van jullie zonder DLM op mijn lijn.
Ik hoop dat u mij blij kan maken.

2 reacties

Badge +7
VDSL heeft altijd DLM dus u kunt alleen naar 20/1Mb ADSL zonder DLM en dat is toch wel aanzienlijk lager dan 29.952 / 4.088 kbps 😉

Hugo
Badge
VDSL heeft altijd DLM dus u kunt alleen naar 20/1Mb ADSL zonder DLM en dat is toch wel aanzienlijk lager dan 29.952 / 4.088 kbps 😉

Hugo

Jammer. Bedankt voor het antwoord. Wachten op glasvezel dus(ligt al voor de deur) en dat Telfort de pilot afrond zodat ik kan afnemen.

Reageer