Arcadyan firmware update 02.00.135W4 (31-7-2015)

• 2 september 2015
  • 9 reacties
  • 1662 keer bekeken

Badge +1
Iemand anders ook al de laatste firmware gehad voor de Arcadyan VGV7519 V8 ?
Er wordt daarvan melding gemaakt in dit topic: https://forum.telfort.nl/modem-firmware-280/arcadyan-firmware-update-0200135w4-51671
Ik heb hem nog niet ontvangen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Hier nog niet iig. Ik zit er ook niet zo vreselijk naar te verlangen. Het ding werkt juist zo goed met de huidige firmware.
Badge +1
Niemand anders meer ga ik maar van uit een update gehad. Hier werkt versie 02.00.132v3W4 ook prima maar wel vreemd dat de update niet verder wordt uitgerold.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi DH64, ik zie het inderdaad! Er is niets bekend over data waarop dit op grotere schaal wordt uitgerold. Heb de vraag al uitstaan binnen de organisatie. Kom er op terug!
Badge +1
Hoi DH64, ik zie het inderdaad! Er is niets bekend over data waarop dit op grotere schaal wordt uitgerold. Heb de vraag al uitstaan binnen de organisatie. Kom er op terug!
Oké Michael bedankt voor de moeite.
Reputatie 1

Het is te hopen voor degenen die de update nog niet hebben ontvangen dat ze deze ook niet krijgen. De uploadsnelheid is veel lager geworden. Zie mijn reactie in het topic dat ik bij Modem firmware begonnen ben: https://forum.telfort.nl/modem-firmware-280/arcadyan-firmware-update-0200135w4-51671
Badge +1
hier ook met nieuwe firmware upload gaat niet meer dan 1.8~2.0 Mbit 😞
Badge +1
@Michael - Telfort Webcare

Hallo Michael, heb je inmiddels al wat info kunnen krijgen wat betreft de firmware update. Begint aardig een drama te worden voor een aantal gebruikers 😞
Nu wil ik die firmware update helemaal niet meer. Ik was al sceptisch en dat wordt er niet beter op als ik 't zo lees 😞
Reputatie 8
Badge +2
@allen,

Het is niet precies bekend wanneer deze batches worden uitgerold, dit wordt aan de hand van een automatisch systeem geregeld.

We lijken nu meerdere klachten binnen te krijgen wat betreft de uploadsnelheid die lager uitvalt dan met de 132v3W4 versie. Ik ga deze klachten bundelen in het andere topic en deze als collectief aandragen binnen de organisatie.

Graag in dát topic middels screenshots aangeven wat precies het probleem is. Het liefst zie ik deze criteria zo gedetailleerd en uitvoerig mogelijk zodat ik het zo accuraat mogelijk aan kan leveren. Na het bekendmaken van deze situaties zal ik dit aankaarten binnen de organisatie.

Hier gaat een slotje op.

Michael