beantwoord

Arcadyan Expedia Box v8 verbindt sinds vannacht opeens niet meer(LED "Broadband" knippert af en toe)

• 21 februari 2016
  • 2 reacties
  • 570 keer bekeken

Hallo,

Mijn Telfort-internetverbinding deed het al jaren prima, met uitzondering van heel af en toe eens een tijdelijke onderbreking van de verbinding. En de afgelopen maanden had ik ook daar eigenlijk geen last meer van gehad.

Totdat afgelopen nacht opeens mijn internetverbinding wegviel. Ik dacht dat het weer zo'n korte onderbreking zou zijn, zoals ik die weleens eerder had gehad. Toen de verbinding maar niet hersteld werd, besloot ik naar bed te gaan.

Vandaag doet het Internet het nog steeds niet. Het lampje "broadband" knippert af en toe, soms langzaam, soms snel, en dan gaat die weer uit. Maar dat lampje blijft maar niet continu branden. Ik heb het volgende reeds geprobeerd:

* Modem even van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart (hielp niet)
* Modem gereset door het knopje met een prikkertje 20 seconden lang ingedrukt te houden, zoals uitgelegd op de Telfort-website (hielp niet, power-LED bleef daarna rood totdat ik de router weer even uit en weer aan had gezet en toen werkte de router nog steeds niet)
* Telefoonsnoertje tussen de router en het ISRA-punt vervangen (hielp niet)

Volgens de Telfort-site zijn er momenteel geen storingen of werkzaamheden in mijn omgeving (Amsterdam).

Enig idee wat er aan de hand is?

Oh, en nog een verzoek: ik belde zojuist met de klantenservice en kreeg pas na het doorlopen van het keuzemenu te horen da tde klantenservice voor Telfort Internet zondag telefonisch helemaal niet bereikbaar is. Ik zou graag die 50 cent terug willen krijgen, omdat de site daar mij helemaal niet voor had gewaarschuwd. Alvast bedankt daarvoor.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 februari 2016, 20:20

Hallo Amsterklant, welkom op het forum! Ik heb van mijn collega vernomen dat je al via Facebook wordt geholpen. Bij deze sluit ik dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Heb je niet goed gelezen dan:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Na opklikken van telefonisch contact staat er duidelijk bij welke dagen de klantenservice is gesloten.

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Amsterklant, welkom op het forum! Ik heb van mijn collega vernomen dat je al via Facebook wordt geholpen. Bij deze sluit ik dit topic.