beantwoord

Apparatuur behouden

• 26 december 2016
  • 6 reacties
  • 623 keer bekeken

Ik heb via telefoon een aangepast abonnement afgesproken. Daarbij heb ik afgesproken dat ik mijn apparaat kon houden. In de brief die ik heb ontvangen (kenmerk 1000620726) staat dat ik de apparatuur moet terugsturen, of anders 50 euro moet betalen. Ik ga er vanuit dat dat per abuis is opgenomen en dat ik niets hoef te doen?

Met vriendelijke groet,
W. Dijkerman
icon

Beste antwoord door Michael 27 december 2016, 15:44

Hoi W.Dijkerman,

De afspraak waar je aan refereer, staat als een huis. De brief mag je negeren. :)

Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welke apparaten heb je van Telfort in bruikleen, modems zyxel 2812 en experabox V8 en tv ontvangers + afstandsbedieningen moeten altijd terug
Reputatie 8
Badge +10
Als je met de telefonische helpdesk hebt afgesproken dat je de bestaande apparatuur kan blijven gebruiken dan staat die afspraak gewoon.
Ik neem aan dat je ook geen nieuwe apparatuur hebt ontvangen ter vervanging van de oude, of dat er is gezegd dat deze naar je wordt verstuurd..?
Jimny bedankt voor je reactie, maar ik wacht toch even op een reactie van een medewerker die dit voor me checkt.
Ik heb namelijk nogal een specifieke situatie, waardoor appartuurwissel praktisch gezien lastig wordt. Dat heb ik met de medewerker van de klantenservice besproken en telefonisch heb ik de afspraak gemaakt dat ik mijn apparaten kon houden.
Enterprise, inderdaad dat klopt. Ik krijg geen nieuwe apparatuur. Het zal vermoedelijk een sjabloonbrief zijn met standaard alinea over het terugsturen van apparaten.
Reputatie 8
Badge +10
Enterprise, inderdaad dat klopt. Ik krijg geen nieuwe apparatuur. Het zal vermoedelijk een sjabloonbrief zijn met standaard alinea over het terugsturen van apparaten.
Dat vermoeden heb ik ook, maar je kan voor de zekerheid vragen of een Telfort webcaremedewerker hier nog even naar kijkt.
Ze zijn vanaf morgen weer aanwezig op het forum en zullen naar verwachting bijtijds op je vraag reageren.
Dat kan desnoods een paar agen duren maar dat is geen probleem, er is genoeg tijd... 😉
Reputatie 8
Badge +2
Hoi W.Dijkerman,

De afspraak waar je aan refereer, staat als een huis. De brief mag je negeren. :)

Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.