beantwoord

annulering aanvraag Concepts ICT > Telfort

• 15 januari 2014
  • 6 reacties
  • 1671 keer bekeken

Ook via deze weg, probeer ik mijn klacht behandeld te krijgen
Kopie van klacht email richting Telfort
------------------------------
Een klacht naar aanleiding van een gesprek met uw klantenservice deze morgen.

Enige tijd geleden heb ik glasvezel aangevraagd bij Concepts. Nu heb ik begrepen in een brief van 3 jan. jl. dat Concepts is overgegaan in Telfort.
Echter heb ik een aanvraag gedaan van een abonnementsvorm met een downloadsnelheid van 500 mb. Telfort bied mij 1/5e van deze snelheid aan, dus ben ik niet geïnteresseerd. Ik heb een collega van uw klantenservice gesproken deze morgen en deze wist mij te vertellen, dat ik voorbij de opzegtermijn ben. Kostenloos opzeggen zou niet meer mogelijk zijn, daar er kosten zijn gemaakt na aanleiding van mijn aanvraag. Mij is de optie gegeven om tegen betaling de aanvraag op te zeggen welke om en nabij de EUR 600,- is. (abbonnementskosten per maand*12 maanden)

Bij mij in de straat is pas deze week daadwerkelijk gegraven en glasvezel aangelegd. De daadwerkelijke verbinding tot mijn meterkast is nog niet tot stand gekomen. Ik was nog geen actief klant bij Concepts ICT, glasvezel staat pas in de planning daadwerkelijk opgeleverd te worden in Februari.

Ik wil niet geloven dat er daadwerkelijk EUR 600,- aan kosten zijn opgelopen door mijn aanvraag en vind dit dan ook ronduit absurd. Ik wil van mijn aanvraag af. En wens dit dan ook kostenloos te doen. Ik heb voor 3 jan. jl geen eerdere correspondentie ontvangen van Telfort.

Graag verneem ik van u uw reactie hierop.
Met vriendelijke groet,

Lock-Hsun Lung
icon

Beste antwoord door Peer1 16 januari 2014, 16:59

@Aeroth,

Ik heb je gegevens ontvangen. Ik ga er voor zorgen dat dit bij de klachtenafdeling terecht komt en dat er een oplossing komt.

Peer
Bekijk reactie

6 reacties

Badge
@Aeroth,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Vervelend om te lezen dat er problemen zijn met de migratie. Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Peer
Zoals u wilt. 
Badge
@Aeroth,

Ik heb je gegevens ontvangen. Ik ga er voor zorgen dat dit bij de klachtenafdeling terecht komt en dat er een oplossing komt.

Peer
Mooi, Ik hoop op het beste.
Bedankt in ieder geval.
Reeds meer dan een week geleden en nog niks gehoord. Is dit gebruikelijk?
Badge
@Aeroth,

Dit is niet gebruikelijk! Ik ga er meteen achteraan voor je.
Excuses voor het ongemak.

Peer

Reageer