beantwoord

Animo Decoder defect

• 19 april 2016
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Hallo,
Mijn Amino decoder geeft geen enkele sjoege meer. (af en toe moeten herstarten, maar nu brand er geen enkel lampje meer).
Ik kan dus wel met enige zekerheid zeggen dat deze overleden is.
Kan ik een vervangende decoder afhalen bij de winkel die mijn abonnement heeft afgesloten?
icon

Beste antwoord door Stephen 25 april 2016, 18:16

Beste MA Geboers, bedankt voor jouw gegevens! Een nieuwe voedingsadapter wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Mocht het probleem nog steeds niet zijn opgelost dan zal ik je meteen een nieuwe Amino decoder toesturen. Laat je het hier in het topic weten zodra je de nieuwe voedingsadapter hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Nee, die hebben geen enkele hardware (modems, stb's) liggen.
Webcae zal je hier verder helpen.
Reputatie 8
Badge +16
Als je een tweede Amino heb, wissel dan eens even de stroomadapter, mogelijk is die overleden
Reputatie 8
Badge +16
Hallo MA Geboers, welkom op het forum! Indien mogelijk graag even uitvoeren wat Tuut-Tuut heeft aangeven. Mocht dit niet lukken dan kun je mij je naw-gegevens kenbaar maken in een privébericht. Bij voorbaat dank.
waar vind ik webcare?
Klikken op het blauwe link privebericht in post van Stephen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste MA Geboers, bedankt voor jouw gegevens! Een nieuwe voedingsadapter wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Mocht het probleem nog steeds niet zijn opgelost dan zal ik je meteen een nieuwe Amino decoder toesturen. Laat je het hier in het topic weten zodra je de nieuwe voedingsadapter hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!