beantwoord

Android tablet verbind wel met WLAN, windows laptops niet. Hoe los ik dit op?

• 13 november 2012
  • 2 reacties
  • 2125 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
We hebben sinds een paar dagen een nieuwe Zyxel modem P-2812HNU en het wireless internet werkt nog niet lekker.
Op mijn android tablet werkt het geweldig zonder problemen. Op een nieuwe laptop met windows 7 heb ik wel een goede verbinding met de modem maar valt het internet vaak weg. En op een oude laptop met windows xp sp3 kan ik geen connectie maken met de modem al ziet de laptop de modem wel. 
Weer iemand waarom het internet op mijn android tablet goed kan werken en op mijn windows laptops niet of slecht?
icon

Beste antwoord door Jelmer 15 november 2012, 17:01

@WHP

Welkom op het forum! Zoals jimny al schreef is het verstandig de drivers even te updaten. Als de laptops daarna nog niet met WLAN willen verbinden dan lees ik dat graag.

Jelmer
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
nieuwste drivers installeren voor je WLAN op beide laptops en dan niet de nieuwste drivers zoeken via apparatenbeheer, er zijn handige progjes voor bv te vinden op https://www.drivermax.com
Badge
@WHP

Welkom op het forum! Zoals jimny al schreef is het verstandig de drivers even te updaten. Als de laptops daarna nog niet met WLAN willen verbinden dan lees ik dat graag.

Jelmer

Reageer