beantwoord

Als ik van kpn naar telfort overstap kan ik dan mijn modem behouden?

• 14 december 2017
  • 4 reacties
  • 400 keer bekeken

Op dit moment zit ik nog bij kpn, maar ik wil graag naar telfort overstappen omdat ik dan voordeliger uit ben. Ik heb begrepen dat telfort van kpn is. Op dit moment heb ik een v10 modem van kpn en als ik overstap wil ik graag de v10 modem behouden. Kan dat? Of krijg ik dan een v8? Het lijkt me ook handiger, omdat ik dan niets in de meterkast hoef te veranderen. Lijkt me ook handiger voor kpn/telfort 😉. Er hoeft dan geen nieuw modem worden verstuurd.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 14 december 2017, 14:07

De V10 die KPN gebruikt is niet geschikt voor het Telfort netwerk, je krijgt dus van Telfort een nieuw modem waarbij de kans dat je de V8 krijgt heel groot is.
Bekijk reactie

4 reacties

Je huurt dan wel leent de v10 van KPN dus in theorie zou je die terug moeten sturen.
Welk modem je bij Telfort krijgt kan je hier terugvinden https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
Reputatie 8
Badge +17
Als je een glasvezel abonnement neemt dan krijg je bij Telfort de V10, bij de andere abonnementen krijg je de V8.
Heb geen idee of je bij opzegging Kpn je V10 wel of niet mag houden, mocht je het modem houden dan kun je wellicht proberen of de V10 goed samenwerkt met je nieuwe abonnement bij Telfort
Reputatie 8
Badge +16
De V10 die KPN gebruikt is niet geschikt voor het Telfort netwerk, je krijgt dus van Telfort een nieuw modem waarbij de kans dat je de V8 krijgt heel groot is.
Oke duidelijk
Bedankt!

Reageer