allshare (Samsung TV) werkt niet

• 19 november 2012
  • 37 reacties
  • 22861 keer bekeken

Toon het eerste bericht

37 reacties

Badge
over dat allshare niet werkt met een instelling van de modem..
Reputatie 8
Badge +17
Ik kreeg een tijdje geleden na 4 weken een antwoord op een mail
Badge
hoi probleem opgelost update gehad van morgen van plex en alles gaat weer lekker streamen werkt ook goed zonder problemen, allshare  heb ik niet meer nodig..

grt m
Reputatie 8
Badge +17
Het heeft dus niet aan je modem gelegen 
Badge
goeie morgen plex draait goed, dan heeft het zeker niet aan de modem gelegen,wel vreemd dat je allshare niet meer draaiend krijgt, maar voor mij is het opgelost, kan weer gelukkig streamen wel lekker ..

grt m
Reputatie 8
Badge +17
Plex is toch ook een mediaplayer die wellicht conflicten veroorzaakt met allshare, maar het is prettig dat het nu weer draait
Badge
hoi of het een niet samen gaat allshare en plex weet ik niet,heb plex er later opgezet na de update van mijn tv samsung,maar het werkt in ieder geval weer dat is het belangrijkste..

grt m
Allshare werkt bij mij probleeemloos op de 2812
Badge
hoi anak mooi om te horen dat allshare  goed werkt houden zo..:o
grt m
Badge
All share werkt helemaal niet met mijn Samsung TV en USB stick op de router aangesloten. Werkt eigelijk de USB aansluitingen op de router want mijn TV ziet helemaal niks van de sticks.
Verder kon ik mijn foto's op mijn samsung galaxy tab 2 ook niet zien op de Samsung Allshare want de tv kan het ook helemaal niet zien.
Wat ontbreekt?
Badge
Jammer dat het probleem ligt bij de router en blijkt dat Telfort kan het niet oplossen?

http://www.samsungworld.nl/nl/support/product/UE40ES6100WXXN/tickets/16651
Reputatie 8
Badge +17
De ZyXEL modem is géén MediaPlayer! Dus via AllShare zal je de USB sticks nóóit zien...

Reageer