beantwoord

Alles in een pakket

• 4 april 2019
  • 9 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom kan ik evt mijn pakket niet aanpassen terwijl de contractperiode al een jaar afgelopen is? Ik krijg de volgende mededeling op mijn scherm
Het is momenteel niet mogelijk om je pakket te wijzigen.
Waarschijnlijk heb je nu het volledige pakket dat Telfort aanbiedt en zit je nog binnen de contractperiode van je huidige abonnement. De contractperiode kun je vinden op het abonnementoverzicht.
Je kunt wel in de volgende stap de extra's van je huidige pakket wijzigen.
icon

Beste antwoord door Galdor68 4 april 2019, 20:11

Je kan je teruglaten bellen voor een verlengkorting van x aantal maanden maar zoals al aangegeven zal je dan mogelijk wel extra diensten moeten mee bestellen, wil je hetzelfde houden als wat je nu hebt, dus Telefonie a € 2,50 en uitgebreid tv pakket a € 7,50 je zal dan wel een paar maanden korting kunnen krijgen waardoor het jaarbedrag omlaag gaat dat kan een reden zijn. Dat zou je dan elk jaar kunnen/moeten doen.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Ben_59 ,
Wat zou je anders willen dan je huidige pakket inclusief eventuele opties?
Reputatie 1
Nou zou ik het huidige abonnement kunnen omzetten naar nieuw abonnement en dat ik dan in aanmerking kom voor de korting die er op dit moment is als je klant wordt
Reputatie 8
Je bent toch al klant?
Mogelijk kom je bij het aangaan van een nieuw abonnement wel in aanmerking voor korting.
Maar dat is sigaar uit eigen doos.
Nieuwe pakketten zijn behoorlijk uitgekleed tegenover die van 2 jaar terug.
Als je dan uiteindelijk je "oude samenstelling" weer terug heb met extra pakketten die je moet afnemen, kost het je meer geld, dan wat je nu betaalt bij dat pakket van twee jaar terug.

Overigens de opheffing van Telfort en XS4ALL, vraag me af of de klant daar beter van wordt?
https://www.onemorething.nl/2019/04/kpn-xs4all-verhogen-prijzen/
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Ben_59 ,
Voor bestaande klanten geldt die kortingsactie niet, toevallig vandaag nagevraagd in de lokale Telfortwinkel.
Jij bedoelt vast 12 maanden voor 35 euro per maand, niet dus, helaas.
Je kan je teruglaten bellen voor een verlengkorting van x aantal maanden maar zoals al aangegeven zal je dan mogelijk wel extra diensten moeten mee bestellen, wil je hetzelfde houden als wat je nu hebt, dus Telefonie a € 2,50 en uitgebreid tv pakket a € 7,50 je zal dan wel een paar maanden korting kunnen krijgen waardoor het jaarbedrag omlaag gaat dat kan een reden zijn. Dat zou je dan elk jaar kunnen/moeten doen.
Reputatie 1
Ok bedankt allemaal voor de reactie.
Dan laten we het zo want dan schiet ik er idd niks mee op.
Reputatie 3
Inderdaad is het veranderen van het contract bij je provider niet in alle gevallen gunstig, in mijn geval ben ik een aantal jaren geleden na vergelijking terecht gekomen bij toen nog Vodafone thuis omdat zij de beste aanbieding hadden, na een tijdje kreeg ik bericht dat ik 3 themapaketten kon uit kiezen uit het aanbod.

Na de fusie tussen Ziggo en Vodafone moest Vodafone het vaste gedeelte verkopen en heet het nu T-Mobile thuis, ga ik mijn abonnement opzeggen of veranderen eventueel na verloop van tijd weer terug bij T-Mobile ben ik de themapaketten kwijt, die kosten 3,75€ per stuk.
@BeMu terzijde die thema paketten is juist wat mij aanspreekt bij hun.
Die logischere indeling mis ik bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ben_59, je kan het hoofdpakket inderdaad niet zelf wijzigen. Dat kan alleen via ons. Nu is het een heel actief topic geweest, ik zie dat je het pakket zo wil laten. Dat mag zeker.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, laat het vooral weten.

Reageer