beantwoord

Alles in 1 werkt niet

• 11 juli 2018
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Sinds vrijdag hebben we ineens geen internet, tv en vaste telefonie meer. De medewerker van de chat vertelde me dat er geen signaal van het glasvezel kastje kwam. We moesten de volgende dag een monteur bellen. Meteen daarna corrigeerde hij dat en zei dat we moesten wachten of ze het van een afstand konden herstellen. De dag erop de klantenservice gebeld. Die zeiden dat het op afstand te repareren was en als het dinsdag nog niet terug was moesten we weer bellen. Het werkt nog steeds niet. Maar toen werd er ineens vermeld dat het tot vrijdag kon duren. Hoe lang werkt iemand erop om de verbinding te herstellen. Inmiddels weer contact gehad met Telfort en nu moeten we ineens toch de monteur laten komen. En volgens hun site is de eerstmogelijkheden datum volgende week dinsdag. Is dit een normale gang van zaken bij Telfort, want dan zijn we er snel klaar mee.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 juli 2018, 16:31

Hoi Jorgos, welkom op het Forum. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt dat je geen diensten hebt. Daarom heb je contact gezocht met mijn collega's. Het zou vanaf onze kant te herstellen zijn, maar toch blijkt dit niet het geval. Dat is erg spijtig. Zeker omdat je al een week zonder diensten zit. Ik begrijp dat de monteur dinsdag komt? Want ik denk wel dat het verstandig is om deze af te wachten zodat hij op locatie het probleem kan inzien. Wil je laten weten hoe het bezoek verlopen is?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Haal het glasvezelkastje eens van de stroom af
Dat hebben we al tig keren geprobeerd
Reputatie 8
Badge +18
Branden er nog lampjes op het glasvezelkastje en brand het lichtje van de adapter wel
Het enige lampje dat brandt is het lampje van de electriciteit.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jorgos, welkom op het Forum. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt dat je geen diensten hebt. Daarom heb je contact gezocht met mijn collega's. Het zou vanaf onze kant te herstellen zijn, maar toch blijkt dit niet het geval. Dat is erg spijtig. Zeker omdat je al een week zonder diensten zit. Ik begrijp dat de monteur dinsdag komt? Want ik denk wel dat het verstandig is om deze af te wachten zodat hij op locatie het probleem kan inzien. Wil je laten weten hoe het bezoek verlopen is?
Still, since 6 July we are sitting without internet telephone and tv .
Telfort is playing mouse and cat blaming Reggefiber or KPN
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jorgos, Nederands or English? Ik begin in ieder geval in het Nederlands omdat ons eerste contact zo begonnen is. Ik zie dat je afgelopen dagen meerdere malen contact hebt gehad. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je niet blij bent omdat je zonder diensten zit. Excuses hiervoor. Je wacht nog op Reggefiber. Ik zie dat de collega's van de Technische Dienst hier mee bezig zijn. Er staat een melding uit zodat Reggefiber kan langskomen om de lijn in orde te maken. Ik hoop dat ze snel kunnen komen zodat de diensten snel gaan werken. Daarbij zie ik dat er ook een klacht ingediend is. Mijn collega zal nog contact met je opnemen om de verdere afhandeling te bespreken.

Reageer