beantwoord

Alles in 1 werkt niet

• 25 januari 2017
  • 5 reacties
  • 497 keer bekeken

Ik heb alles in 1 bij jullie sinds vorige week vrijdag steeds gebelt gemeld dat mij internet het niet doet en huis telefoon oplichterij mij tv doet het wel voor wat betaal ik zo veel voor !?
icon

Beste antwoord door Misszmamii 27 januari 2017, 17:05

Het is op gelost !! Bedankt !
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Misszmamii!

Welkom op het forum!

Wat een narigheid dat de internetverbinding eruit ligt! Ik zou daar ook niet blij van worden hoor! Kun je aangeven wat nu de status is? Heb je inmiddels gebeld? Brandt het 'Broadbandlampje' op het modem constant? Ook ben ik benieuwd of het internetlampje continu knippert. Mocht dit niet het geval zijn, reset het modem dan door een paperclip of naald vijf seconden lang te drukken op de verzonken resetknop achterop je modem. Als dit ook niet werkt, trek dan aan de bel, ik help je dan met plezier verder!

Mijn dank voor je reactie alvast.
Hey alles brand behalve mij Voice resetten ook paar keer gedaan maar niks werkt behalve mij tv alleen
Reputatie 8
Badge +2
Hi Misszmamii,

Dat is inderdaad vervelend! Helaas kan ik dit niet direct voor je verhelpen. Als je snel geholpen wilt worden (voor het weekend), dan adviseer ik je te bellen naar de klantenservice. De eventuele belkosten kan ik dan voor je vergoeden. Ook ik kan het voor je oplossen, alleen lukt dit niet meer voor het weekend. Mocht je toch willen dat ik ernaar kijk, stuur dan je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht, dan ga ik ermee aan de slag.

Dank voor je reactie.
Het is op gelost !! Bedankt !
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Misszmamii,

Top! Dank voor je terugkoppeling.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.