beantwoord

Alles in 1 via Coax

• 14 februari 2016
  • 6 reacties
  • 947 keer bekeken

Hallo,

ik heb het installatiepakket van Alles in 1 ontvangen. Kan ik dit via de Coax kabel installeren? De IS/RA aansluitingen die op onderstaande pagina worden genoemd kan ik niet vinden in de meterkast / de woning (1950).

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hoofdaansluiting-israpunt-vinden.htm

Groet,

Nadine
icon

Beste antwoord door Stephen 26 februari 2016, 20:44

Hallo Nadine, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je het pakket inmiddels hebt kunnen aansluiten. Hierbij plaats ik een slotje op dit topic.

@JOHAN11, @Nisan, @Enterprise,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

JOHAN JA
Hoe vind je de hoofdaansluiting?
Start in de meterkast met het zoeken naar de hoofdaansluiting. Vind je hier geen aansluiting? Dan heb je waarschijnlijk een aansluiting via een hoofdstopcontact, dit is een stopcontact met vier gaten dat zich vaak in de woonkamer bevindt.

De hoofdaansluiting is niet in elk huis hetzelfde. Op de afbeelding hieronder staan de aansluitingen die in Nederland het meest voorkomen.
Die afbeelding had ik inderdaad gezien, maar die aansluitpunten kan ik dus niet vinden.
in woningen van voor 1970 zit meestal zo'n grijze lasdop, vaak gemonteerd ergens bij de hoofdingang achter deur of zelfs onder de vloer waar de watermeter ook zit. Het is even goed zoeken maar je vind em daar waarschijnlijk in de buurt.
Reputatie 8
Badge +9
Bij woningen van rond 1950 zit die grijze lasdop vaak bij/naast de voordeur...
Zoniet, dan contact opnemen met Telfort voor een KPN monteur.

@Nisan... je was me net voor... 😉
@Enterprise

Maar hij zit daar iig wel. Dat is nu wel duidelijk 😃
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nadine, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je het pakket inmiddels hebt kunnen aansluiten. Hierbij plaats ik een slotje op dit topic.

@JOHAN11, @Nisan, @Enterprise,

Bedankt!