beantwoord

Alles in 1 verlengen

  • 26 november 2018
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil mijn contract graag verlengen, via de telefoon lukt dat niet (wachttijd meer dan 15 minuten) en ik word niet teruggebeld via de terugbelknop. Wat nu? Wie kan mij helpen gebruik te maken van de verlengaanbieding?
icon

Beste antwoord door Telfort50650765 29 november 2018, 20:09

Het is opgelost
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Telfort50650765, welkom op het forum en dankjewel voor het invoeren van je gegevens. Ik ben benieuwd welke verlengaanbieding jij precies bedoelt, zou je dat willen toelichten?
Reputatie 1
Dag Alex, dat weet ik niet meer, kwam gisteren ergens iets tegen. Welke aanbieding(en) heb je? Wil graag klant blijven maar twijfel ook over combi VodafoneZiggo

grt,
Lars
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb helaas geen aanbieding voor je, die afdeling kun je alleen telefonisch bereiken. Ik wil je daarom vragen om dit nogmaals te proberen. Ik had dit zelf graag voor je gedaan anders.
Reputatie 1
Zucht...
Reputatie 1
Het is opgelost
Reputatie 5
Badge +8
Zucht...

Ik zucht met je mee, wel fijn dat het opgelost is.

Reageer