beantwoord

Alles-in-1 abonnement verlopen

  • 15 september 2018
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Mijn alles-in-1 abonnement is een jaar geleden verlopen. Een tijdje geleden heb ik contact met jullie opgenomen om te vragen of er ook verlengingsaanbiedingen zijn in dat geval. Ik heb toen een aantal opties gekregen, waar ik even over na wilde denken, Inmiddels hebben we een keuze kunnen maken!

Ik zou graag gebruik willen maken van het aanbod 3 maanden gratis een tweede interactie tv ontvanger. Kan ik dat via deze weg regelen? Mijn klantnummer is ***.

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Laurens

Admin: klantnummer naar je profiel verplaatst i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 15 september 2018, 10:13

Verlengingen en kortingen kan webcare niet via het forum regelen.
Je kan je wel later terug bellen voor een verlenging.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

2 reacties

Verlengingen en kortingen kan webcare niet via het forum regelen.
Je kan je wel later terug bellen voor een verlenging.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Laurens, leuk dat je gebruik wilt maken van het gedane aanbod! Wij kunnen dat inderdaad niet regelen via het forum maar via de link die nelly jacoba noemt kan je je later terugbellen om het te regelen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met de klantenservice, dat is de makkelijkste manier om dit te regelen 🙂

Reageer