beantwoord

Alles-in-1 abonnement verlengen

• 7 februari 2019
  • 5 reacties
  • 678 keer bekeken

Hoe lang van tevoren kan ik mijn All in 1 abonnement verlengen?? Hoeveel maande of weken
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 februari 2019, 19:22

Hallo @rtaf, ik zie dat jouw jaarcontract nog tot Valentijnsdag loopt. Via de link die jimny noemt kan je je laten terugbellen, je kunt dan in contact komen met de afdeling die over de contracten gaat.
De pakketten zijn wat veranderd sinds jouw huidige abonnement was gestart, zoals hierboven ook is aangegeven. In dit topic staan de wijzigingen in de pakketten uitgelegd.
Je hebt zo te zien nog geen contact gehad met de bewuste afdeling, zij kunnen dit samen met jou bekijken.

Telefonie kan vanaf 4 maanden voor eind contract verlengt worden.
Mobiele telefonie kan inderdaad 4 maanden voor de einddatum verleng worden. Bij een vast nummer is het een onderdeel van het pakket, waardoor het telefoonnummer niet apart verlengd kan worden los van het internet (en eventueel tv) pakket 😉
Bekijk reactie

5 reacties

Thuis internet zodra je contract periode voorbij is kan je overleggen over een nieuw contract. Stilzwijgend verlengen doe je door niks te doen. Telefonie kan vanaf 4 maanden voor eind contract verlengt worden.
Reputatie 8
Gezien de uitgeklede nieuwere versies abonnementen, zou ik oudere abonnementen onder de oude voorwaarden gewoon "stilzwijgend" verlengen.
Reputatie 8
Badge +18
Via onderstaande link kun je je terug laten bellen

https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Realiseer je wel, net als Babylonia schrijft, dat als je nu glasvezel hebt met 50 up en 50 down,
dat je dat kwijtraakt, het wordt dan 50/5.
Het TV basispakket is uitgekleed, sommige zenders vallen nu in het extra pakket, wat nu €5,00 extra kost.
Zo is er geloof ik nog wel iets maar dat weet ik niet zeker.
Raadpleeg je voorwaarden nu en die van wat je gaat krijgen.
Reden voor mij om het abonnement stilzwijgend door te laten lopen en niet verlengen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @rtaf, ik zie dat jouw jaarcontract nog tot Valentijnsdag loopt. Via de link die jimny noemt kan je je laten terugbellen, je kunt dan in contact komen met de afdeling die over de contracten gaat.
De pakketten zijn wat veranderd sinds jouw huidige abonnement was gestart, zoals hierboven ook is aangegeven. In dit topic staan de wijzigingen in de pakketten uitgelegd.
Je hebt zo te zien nog geen contact gehad met de bewuste afdeling, zij kunnen dit samen met jou bekijken.

Telefonie kan vanaf 4 maanden voor eind contract verlengt worden.
Mobiele telefonie kan inderdaad 4 maanden voor de einddatum verleng worden. Bij een vast nummer is het een onderdeel van het pakket, waardoor het telefoonnummer niet apart verlengd kan worden los van het internet (en eventueel tv) pakket 😉

Reageer