beantwoord

Alles in 1 abbonement opgezegd zonder toestemming?

• 3 november 2017
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste,

Gisteren morgen is zonder dat ik dit zelf wilde mijn alles in 1 abonnement opgezegd. In de mail die ik kreeg wordt aangegeven dat dit op mijn eigen initiatief is, echter is dit niet het geval.

TV, internet + bellen zijn inmiddels al afgesloten. Ik zou heel graag willen dat dit weer hersteld wordt, aangezien ik niet de intentie heb om mijn abonnement te beëindigen.

Zou iemand hier contact met mij over kunnen zoeken zodat dit uitgezocht + opgelost kan worden?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Stephen 13 november 2017, 15:53

Beste KvD89, mijn collega's hebben meerdere malen geprobeerd om contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes. Daarom hebben zij jou een mail gestuurd. Mocht je hierover nog vragen of antwoorden hebben dan kun je mij gerust benaderen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo KvD89, welkom op het forum. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je abonnement is afgesloten vanwege openstaande rekeningen. Helaas kan dit niet meer worden hersteld. Heb jij hiervan nooit waarschuwingen ontvangen? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, ik heb hier nooit brieven oid van ontvangen, en had gehoopt dat bij betaling van deze openstaande rekeningen, het wel weer hersteld had kunnen worden.

Dit is nu ook niet meer mogelijk? Heb hiervoor echter wel internet thuis nodig om zo de rekeningen te voldoen.
Reputatie 2
Badge +1
Het lijkt er op dat je na het afsluiten de openstaande rekeningen hebt betaald. Dit is natuurlijk te laat om alles op te lossen. Als je je rekeningen op tijd betaalt en ook controleert of het betaald is, krijg je dit soort problemen niet. Als je perse internet nodig hebt om dingen te betalen, kun je hiervoor ook bij je bankkantoor, voor zover dit nog bestaat, terecht. Er zit niets anders op dan de zaak opnieuw aan te vragen, wat vermoedelijk wel wat problemen zal opleveren (wanbetaler?).
Bedankt voor de reactie en informatie Franksia, ik wacht graag toch nog even af in de hoop dat het hersteld kan worden. Zo niet, helaas dan.
Er is blijkbaar nog niet betaald, want daar is het nu afgesloten internet voor nodig.
Maar internet bankieren kan toch ook over de internet verbinding waar je nu gebruik van maakt om hier te posten?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo KvD89, helaas kun je echt niet meer worden aangesloten. Wel vreemd dat je hierover nooit bericht hebt ontvangen. Ik ga onze Backoffice hierover inschakelen. Binnen twee werkdagen nemen ze dan contact met jou op om te bespreken hoe nu verder. In de tussentijd kun je nog gerust reageren in dit topic.
Reputatie 8
Badge +16
Beste KvD89, mijn collega's hebben meerdere malen geprobeerd om contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes. Daarom hebben zij jou een mail gestuurd. Mocht je hierover nog vragen of antwoorden hebben dan kun je mij gerust benaderen.

Reageer